معرفی کارنیوال لیموزین مدل ۲۰۲۱

قطعه نیوز: کیا مدتی پیش از نسل جدید کارنیوال رونمایی کرد، خودرویی در رده مینی ون‌ها که اکنون ظاهری شبیه خودروهای شاسی‌بلند پیدا کرده است. این مدل که در ایالات متحده با نام سدونا به فروش می‌­رسد، غیر از نمای ظاهری در کابین نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

کارنیوال لیموزین ظرفیت حمل هفت سرنشین (شامل راننده و سرنشین کناری) را دارد اما ردیف دوم با چیدمان دو صندلی خلبانی مجزا چیده شده است.

کیا قصد دارد کارنیوال را در کره جنوبی در تریم سطح بالای های‌لیموزین (Hi Limousine) عرضه نماید که جایگاه این مینی ون را به سطحی بالاتر از موقعیت فعلی منتقل خواهد کرد.

در نمای خارجی قطعه افزوده شده به سقف که باعث افزایش ارتفاع آن شده و چراغ ترمز نصب شده روی آن جلب نظر می­‌کند. رکاب جانبی برای راحتی ورود و خروج سرنشینان نصب شده درحالی‌که نشان Hi Limousine بر نقاطی از بدنه دیده می‌­شود.

کارنیوال لیموزین ظرفیت حمل هفت سرنشین (شامل راننده و سرنشین کناری) را دارد اما ردیف دوم با چیدمان دو صندلی خلبانی مجزا چیده شده است.

کیا کارنیوال لیموزین مدل ۲۰۲۱

کیا اعلام کرده که فضای داخلی این مدل برحسب سفارش مشتری قابل تغییر است اما یک نمایشگر ۲۱.۵ اینچی برای تامین سرگرمی سرنشینان،خوشبوکننده هوا، چراغ‌های مطالعه LED و البته فضای بالای سر اضافی (به لطف افزوده شدن قطعه‌ای به سقف) به صورت استاندارد برای کابین این مدل پیش‌بینی شده است. مورد مهم دیگر را باید پرده جانبی شیشه‌های عقب کارنیوال لیموزین دانست که ظاهری همچون خودروهای تشریفاتی به این مدل بخشیده است.

سامانه‌های دستیار راننده پیشرفته که اخیراً به کیا کارنیوال اضافه شده، مواردی شامل دستیار حرکت بین خطوط، پایش نقاط کور، پیشگیری از برخورد در جلو با دوچرخه، خودرو و عابرپیاده، سطح ۲ سامانه خودران و دستیار خروج ایمن را دربرمی‌­گیرد. نحوه کارکرد مورد اخیر بدین صورت است که در صورت شناسایی عبور خودرویی دیگر از کنار مینی ون کیا، از باز کردن درها توسط سرنشینان جلوگیری خواهد کرد.

کیا کارنیوال لیموزین با مدل ۲۰۲۱ از هم اکنون در کره جنوبی به فروش می‌رسد اما از امکان عرضه آن در سایر بازارها همچون ایالات متحده خبری در دست نیست. البته نباید فراموش کنیم که هنوز نسخه استاندارد از نسل جدید این خودرو هم در ایالات متحده عرضه نشده است.

منبع: باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.