طرح تسهیل ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی از پارکینگ‌ها با قوت درحال اجرا است

قطعه نیوز: سرهنگ ابوالفضل کهزادی گفت: طرح تسهیل ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی از پارکینگ‌ها که از ۱۸ آبان شروع شده است با قوت در حال اجرا می‌باشد.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام ؛ با اشاره به شروع طرح تسهیل ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی از ۱۸ آبان ماه، اظهارداشت:این طرح، موتورسیکلت‌هایی را شامل می‌شود که قبل از سال ۹۹ به پارکینگ منتقل شده اند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی، محاسبه هزینه پارکینگ براساس تعرفه سال ۹۴، بخشودگی دیرکرد جرائم رانندگی و امکان پرداخت اقساطی جرائم معوقه را از جمله مزایای این طرح استثنائی برشمرد.

سرهنگ کهزادی در ادامه با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح واگذاری آسان و راحت‌تر موتورسیکلت‌ها رسوبی به مالکان با حداقل شرایط می‌باشد، از مالکان و متصرفان خواست به منظوربهره مندی از مزایای این طرح هرچه سریع‌تر به مراکز پلیس +۱۰ در سطح استان مراجعه و نسبت به رفع توقیف وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

او یادآور شد، مطابق آمار ستاد ترخیص، بیش از ۴ هزار دستگاه موتورسیکلت رسوبی در پارکینگ‌های استان موجود است که شرایط بهره مندی و استفاده از مزایای این طرح را دارا می‌باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.