ثبت تردد ۲۶ میلیون خودرو طی ۵۳ روز در جاده‌های همدان

قطعه نیوز:  رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان همدان از کاهش ۱۸ درصدی تردد در جاده‌های استان همدان خبر داد و گفت: از ابتدای مهر تا ۲۳ آبان، ۲۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان به ثبت رسیده است.

سعید کریمی اظهار کرد: هر ساله در شرایط عادی ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش تردد در محورهای مواصلاتی استان وجود داشت اما امسال به علت شیوع کرونا و کاهش سفر میزان تردد در جاده‌های استان نیز کاهش داشته است.

وی اظهار کرد: در مدت مشابه سال گذشته ۳۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تردد در جاده‌های استان همدان صورت گرفته بود که این میزان در سال جاری با کاهش ۱۸ درصدی مواجه شده است.

کریمی با اشاره به اینکه پرترددترین محور استان در این مدت محور همدان-بهار بوده است، تصریح کرد: ۲۱ درصد ترددها مربوط به خودروهای سنگین بوده است.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر هیچ یک از محورهای استان پرترافیک نیست، یادآور شد: در حال حاضر تمامی محورهای استان باز بوده و تردد روان وجود دارد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان همدان اظهار کرد: در ساعات اولیه صبح آزادراه همدان- ساوه مه آلود بود اما بقیه مسیرها آفتابی بوده است.

وی درباره انسداد محور گنجنامه- تویسرکان نیز خاطرنشان کرد: هر ساله در فصل سرما با شروع بارش‌ها این محور به منظور ایمنی مسافران بسته می‌شود.

منبع: ایسنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.