طرح ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی در آینده نزدیک

قطعه نیوز: سردار هادیانفر گفت: با تمهیدات و تخفیفات انجام شده تا ۱۷ دی ماه ۸۳۰ هزار موتورسیکلت رسوبی از پارکینگ‌ها ترخیص خواهند شد.

سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در حاشیه بازدید از ترخیص موتورسیکلت‌های رسوب شده از پارکینگ گفت: یکی از معضلات اصلی ما، توقیف بیش از ۸۳۰ هزار موتورسیکلت بود که از سال ۹۰ در پارکینگ‌های سراسر کشور هستند.

وی ادامه داد: این موتور‌سیکلت‌ها در پارکینگ‌های یک هزار و ۳۴۷ شهر به دلایل مختلفی متوقف بودند که عمده‌ تخلفات آن‌ها تخلفات راهور بوده است.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: موانعی در این راه وجود داشت که براساس تمهیداتی که اتخاذ شد، سرانجام تصمیم به ترخیص فوق العاده این موتورسیکلت‌ها گرفته شد.

وی افزود: طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی از ۹۹/۰۸/۱۸ در سراسر کشور ابلاغ شد و بر اساس آن این تصمیم گرفته شد.

سردار هادیانفر بیان کرد: هزینه‌ نگهداری موتورسیکلت در پارکینگ سالی یک میلیون تومان است که با این طرح به ازای هر سال نگهداری چیزی حدود ۲۲۰ هزار تومان باید پرداخت شود. ما از رانندگان و مالکان این موتورسیکلت‌ها می‌خواهیم که از این فرصتی که ایجاد شده، نهایت استفاده را بکنند.

رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: فرصت ترخیص این موتورسیکلت‌ها تا ۱۷ دی ماه است که می‌خواهیم مالکان هرچه سریعتر اقدام به این کار کنند و در آینده نزدیک نیز چنین طرحی را برای ترخیص خودروهای توقیفی اجرا خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در ۷۲ ساعت گذشته حدود ۵ هزار موتورسیکلت‌ توقیفی ترخیص شدند و ما پیش بینی می‌کنیم در چند روز آینده موتورسیکلت‌های بیشتری ترخیص شوند.

سردار هادیانفر تصریح کرد: درخواست ما از موتورسیکلت سواران این است که در ازای این مساعدت و کمکی که اجرا شده، قوانین و مقررات را رعایت کنند تا دوباره موتورهایشان به پارکینگ‌ها بر نگردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.