مینی کلاسیک برقی می‌شود

قطعه نیوز: شرکت Swindon انگلیس اکنون در اقدامی جالب ثبت سفارش برای نصب کیت برقی روی مینی کلاسیک را آغاز کرده است. قیمت این پکیج در بازار انگلستان با احتساب مالیات چیزی حدود ۱۱ هزار و ۵۰۰ دلار می‌شود.

تحویل اولین مدل‌ها از ماه آینده شروع می‌شود. وزن کیت برقی این خودرو به تنهایی ۷۰ کیلوگرم است. شرکت برای کنترل توزیع وزن، موتور و پکیج باتری‌ها را درست در محل محفظه پیشرانه مینی کلاسیک نصب می‌کند. برای این منظور سویندون از بازوها و اتصالات خاصی استفاده می‌کند. هم‌چنین در این مینی به صورت استاندارد از دیفرانسیل سنتی مدل قدیمی بهره گرفته می‌شود. در صورت سفارش مشتری می‌توان از سیستم محدودکننده لغزش دیفرانسیل نیز بهره برد.

مینی کلاسیک برقی

در این خودرو پکیج باتری‌های ۱۲ کیلووات ساعتی در نظر گرفته شده و به دلیل ابعاد کوچک امکان تعبیه آن زیر بدنه وجود نداشت. به همین دلیل مهندسان آن را زیر کاپوت جایگذاری کرده‌اند.

پس از حذف پیشرانه احتراقی، اکنون موتور برقی آن می‌تواند در حالت عادی ۱۰۷ اسب‌بخار قدرت تولید کند. این در حالی است که موتور برقی فوق در حالت بوست قابلیت تولید ۱۶۱ اسب‌بخار قدرت را نیز دارد.

از جمله تجهیزات جدیدی که روی این محصول دیده می‌شود، سیستم کنترل مبدل DC، پورت شارژ روی بدنه، پمپ خنک‌کننده المان‌های برقی، سنسور سرعت و البته لیست بلندبالایی از آپشن‌ها هستند که این خودرو را جذاب‌تر از ویرایش سنتی خود کرده‌اند.

گری هیوز مدیر بازرگانی سوینتون می‌گوید شرکت تا کنون ۵۰۰ سفارش برای برقی‌سازی مینی کلاسیک دریافت کرده است. بسیاری از این افراد از سال‌ها پیش مالکیت مینی کلاسیک را داشته‌اند و اکنون تمایل دارند مطابق با قوانین جدید و البته احترام به محیط زیست، فصل جدیدی را برای این محصول خاطره‌انگیز رقم بزنند.

منبع: باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.