کرونا و رشد استارت‌آپ‌ها در حوزه خودرو

قطعه نیوز: شروع سال ۹۹ با شیوع همه‌گیری ویروس کرونا، تاثیرات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی گسترده‌ای همراه بود که باعث تغییر سبک زندگی بسیاری از افراد شد. این موضوع یک پیام مهم به همراه دارد، اینکه راهی جز تعامل و همزیستی مسالمت آمیز با هم‌نوعان وجود ندارد.
تبعات کرونا هر روز بر اقتصاد و حوزه خودرو کاملا مشهود است و در پی آن، بازار خودرو نیز سال پر التهابی را تجربه می‌کند. هم به خاطر تغییر نرخ ارز و نوسانات آن و هم صعود و نزول عجیب و غریب بورس که در ۶ ماهه اول سال بی‌سابقه بوده است.
بعد از همه گیری ویروس کرونا گسترش استفاده از خدمات آنلاین بانکی، اقتصادی، کالایی و… بسیار پر رنگ تر شده که در این میان استارت‌‌آپ‌ها یا به بیانی کسب و کارهای نوپا مبتنی بر فنآوری، می‌توانند نقش تسهیلگر و کاربردی در مقابله با بحران‌ها و بهبود کسب و کارها ایفا کنند.
با شرایط فعلی که در کل جهان شاهد آن هستیم مردم به لطف تکنولوژی و فنآوری‌های الکترونیک، بعد از ورود کووید ۱۹ بیشتر به سمت خرید و فروش‌های آنلاین رفته‌اند. از خرید روزمره از لباس گرفته تا لپ تاپ و موبایل را شامل می‌شود. در میان این خرید و فروش‌های آنلاین، خودرو از جایگاه خاص و ویژه‌ای برخوردار است.
خودرو در کشور ما به علت نوسان‌ها و بالا بودن قیمت، تبدیل شدن آن به کالای سرمایه‌ای و مشخصات فنی و بدنه و کیلومتری و تمیزی شرایط منحصر به فردی دارد. در این میان استفاده از استارت‌آپ‌های تخصصی مرتبط با این حوزه، به عنوان یک راهکار کاربردی مطرح می‌شوند.
یکی از اصل‌های مهم برای هر خریدار و فروشنده خودرو، دست یافتن به قیمت واقعی خودرو است. در چنین شرایطی دسترسی و استفاده از کارشناسان و مشاوره تخصصی بسیار حائز اهمیت است. در حوزه خودرو چند شرکت استارت‌آپ مشغول به فعالیت هستند که “کاراِف” یکی از آنها در حوزه خودرو به شمار می‌رود.
این گروه به علت نوسان قیمت خودرو و عدم شفافیت قیمت‌ها و همچنین بخاطر حذف شدن قیمت‌ها از سایت‌های مختلف و وجود دلالان بسیار، تصمیم گرفت از ظرفیت‌های قابل توجه این استارت‌آپ، به صورت آنلاین استفاده کند.
کاراِف فرایند خرید و فروش را با کمترین ارتباط انسانی فراهم کرده است. این فرایند با ظرفیت‌های تازه، با رضایت همه مشتریانی که فرصت استفاده از این ظرفیت‌ها و امکانات ایجاد شده را داشته‌اند، همراه بوده است.
با امکانات و ظرفیت‌های ایجاد شده توسط کاراِف، کاربران و مشتریان می‌توانند با توجه به بودجه‌ای که مد نظر دارند و اعلام برند مد نظر خود، بدون صرف وقت، خودروی مناسب پیدا کنند. این در حالی است که با این روش، دیگر هیچگونه نگرانی از برخورد با دلالانی که این روزها بازار خودرو را به حیاط خلوت خود تبدیل کرده‌اند، وجود ندارد.
مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت کار‌اِف و در بخش قیمت گذاری خودرو، ضمن در نظر داشتن تمام مواردی که بر روی قیمت تاثیرگذار است، قیمت تمام خودروهایی مورد نظر خود را ملاحظه کند و سپس فرم خرید سفارشی خودرو را پر کند.
یکی، دوساعت بعد از این اقدام، کارشناسان این شرکت با مشتریان تماس گرفته در مورد علاقمندی، بودجه و نحوه استفاده از خودروی مورد نظر، سوالاتی را مطرح می‌کنند.
نکته قابل توجه اینکه بحث هزینه‌های نگهداری خودرو نیز موضوعی است که معمولا متقاضیان و مشتریان آن را مد نظر قرار نمی‌دهند. در حالی که با استفاده از ظرفیت‌های کاراِف، کارشناسان این گروه به طور کامل در این خصوص آگاهی‌های لازم را ایجاد می‌کنند.
امکان خرید خودرو با هر میزان بودجه و حتی استفاده از شرایط خرید خودرو به صورت‌ قسطی، از جمله مزایا و امکاناتی است که توسط گروه کارشناسان مجرب کاراِف، برای مشتریان ایجاد می‌شود.
همچنین ارائه دفترچه کارشناسی خودرو با ضمانت‌نامه و گارانتی جبران خسارت توسط کاراِف نیز از جمله مزایای بسیار مهم خرید خودرو از این طریق به شمار می‌رود. بررسی دقیق خودرو از نظر فنی و موتور، رنگ و تصادف و کیلومتر که امروز مشکلات زیادی برای خریداران بوجود می‌آورد، از جمله تضمین ‌هایی است که گروه کاراِف به مشتریان خود می‌دهد.
در این فرایندعکس‌ها و توضیحات کامل خودرو برای مشتری ارسال شده و بعد از تایید، قرار بازدید گذاشته می‌شود تا خود مشتری نیز خودرو را از نزدیک ببینید. پس از این مرحله، باز هم ادامه اقدامات لازم توسط گروه باتجربه فعال در شرکت کاراِف و کارشناسان مربوطه در حوزه کارشناسی خودرو و حقوقی انجام می‌شود. در این فرایند، سهم مشتری، فقط صرف یک روز کاری برای دیدن خودروی کارشناسی و بررسی شده است و بعد دریافت سند خودرو.
به این ترتیب به جرات می‌توان گفت کاراِف، بهترین پیشنهاد برای کسانی است که با وجود مشغله کاری بسیار زیاد، وقت کافی برای خرید و فروش سنتی خودرو ندارند و همچنین خانم های مستقل که دوست دارند خودشان خودروی مورد علاقه‌شان را بخرند اما امکان دسترسی به اطلاعات کافی از خودرو و مشکلات آن ندارند.
به این ترتیب می‌توان گفت استفاده از امکانات تخصصی و منحصر به فرد استارت‌آپ کاراِف، با بهره‌مندی از گروه کارشناسان بی‌طرف، حرفه‌ای و باتجربه، امکان تجربه استفاده از بهترین خدمات، جامع ترین اطلاعات و همچنین خرید و فروش مطمئن خودرو را برای کاربران، متقاضیان و مشتریان خود فراهم می‌کند.
برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره های ۴۴۰۸۷۳۵۲-۰۲۱ و ۴۴۰۹۲۶۳۹-۰۲۱ و ۰۹۱۰۶۴۰۴۰۶۰ تماس گرفته و یا درخواست خود را از طریق سایت کاراِف www.carf.ir ارسال کنید. کارشناسان به سرعت با شما تماس خواهند گرفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.