معرفی میتسوبیشی L200 با تجهیزات کمپینگ

قطعه نیوز: میتسوبیشی اقدام به همکاری مشترک با GentleTent کرده تا پیکاپ L200 را برای افراد علاقمند به سفرهای طبیعتگردی، مجهز نماید. دو نوع چادر سفری برای نصب روی این خودرو که در برخی کشورها با نام تریتون (Triton) به فروش می‌­رسد، پیشنهاد شده است.

به لطف تجهیزات جدید میتسوبیشی L200، علاقمندان سفرهای طبیعتگردی در خارج از شهرها، می‌­توانند ماجراجویی‌های جدیدی را تجربه کنند.

نمونه اول که GT Roof نام گرفته، ۲۵ کیلوگرم وزن داشته و پس از بسته‌بندی جای بسیار کمی اشغال می­‌کند، اما نمونه دوم که در تصاویر روی میتسوبیشی L200 نقره‌­ای قابل مشاهده است، GT Pickup نامیده شده و ۲۷ کیلوگرم وزن دارد. درواقع وزن بیشتر این نمونه به دلیل ابعاد بزرگتر آن بوده درحدی که افراد می‌­توانند داخل آن بایستند. هردو چادر پیشنهاد شده توسط GentleTent، به وسیله کمپرسور باد افزایش حجم پیدا می­‌کنند.

بد نیست بدانید هردو چادر GT Roof و GT Pickup منحصراً برای نصب روی میتسوبیشی L200 طراحی و ساخته نشده‌اند بلکه علاقمندان سفرهای طبیعتگردی و ماجراجویانه در خارج از شهرها می‌­توانند این دو وسیله کاربردی را برای نصب روی بسیاری دیگر از خودروها نیز استفاده کنند.

البته میتسوبیشی به مشتریان توصیه کرده درصورت خریداری یکی از این دو چادر، برای عمل نصب چادر روی خودرو به یکی از نمایندگان این خودروساز مراجعه نمایند.

از سوی دیگر خودروساز ژاپنی تجهیزات دیگری هم برای نصب روی L200 پیشنهاد کرده که شامل اجاق گاز پریموس (که از کف محفظه بار بیرون می‌آید)، مخزن شستشو، جعبه کارد و چنگال، خروجی برق ۱۲ ولت، مخزن آب و چندین محفظه برای قرار دادن وسایل می­‌شود.

تمام این مجموعه قیمتی برابر با ۳۶۰۰ یورو دارد که در صورت سفارش کاور قفل‌دار برای روکش نمودن آن، ۱۹۴۹ یورو به قیمت اضافه می­‌شود. درصورتی‌که چادر بزرگتر یعنی GT Pickup را سفارش داده باشید، باید ۳۴۱۰ یورو پرداخت کنید.

میتسوبیشی L200 با تجهیزات کمپینگ

درکنار این‌ها رینگ‌های ۲۰ اینچی و لبه گلگیرهای خاصی نیز توسط میتسوبیشی برای نصب روی L200 پیشنهاد شده تا ظاهر این خودرو بیشتر از قبل برای آفرود هیجان‌انگیز باشد.

اما خبر بد اینکه تمامی این تجهیزات اضافه برای عرضه در بازار آلمان پیش‌بینی شده و فعلاً معلوم نیست آیا این موارد در سایر کشورها نیز ارائه خواهد شد یا خیر.

منبع: باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.