حمایت مجلس از طرح‌های توسعه قوای محرکه ایران خودرو

قطعه نیوز: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی از طرح های بومی سازی ایران خودرو به خصوص تولیدمحصولات مطابق با ذائقه مصرف کنندگان با قوای محرکه جدید درراستای کاهش وابستگی ، ایجاد فرصت شغلی و صرفه جویی ارزی حمایت می کند.

سید جواد حسینی کیا گفت: مجلس شورای اسلامی از طرح های بومی سازی ایران خودرو به خصوص تولید محصولات مطابق با ذائقه مصرف کنندگان با قوای محرکه جدید در راستای کاهش وابستگی ، ایجاد فرصت شغلی و صرفه جویی ارزی حمایت می کند.

عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: طراحی و تولیدنخستین گیربکس شش دنده با دانش فنی بومی در شرایط سخت تحریمی گامی در جهت تحقق اقتصادمقاومتی است و اقدامی نوآورانه درصنعت خودروی کشور محسوب می شود

وی افزود: با روحیه نوآوری و خلاقیت موجود درایران خودرو و نهادینه شدن نهضت داخلی سازی قطعات ، تحریم ها هیچ اثری درصنعت خودروی کشور ندارد.

حسینی کیا گفت: حمایت از تولیدکنندگان داخلی درسال جهش تولید برای بومی سازی تولید ، توسعه صادرات و استفاده از توان  شرکت های دانش بنیان دراولویت مجلس قرار دارد .

نماینده مردم سنقرو کلیائی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صنعت قطعه سازی کشور رشد مناسبی داشته است، گفت: تولید قطعات حساس و استراتژیک در داخل کشور همگام با تکنولوژی برتر روز دنیا نشان دهنده پیشرفت صنعت قطعه سازی است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن کشور با تاکید بر اینکه خودروسازان باید با تولیدپلتفرم های خودرو روز دنیا با همراهی قطعه سازان انتظارات مردم را برآورده سازند، اظهار کرد: صنعت قطعه سازی به واسطه تاکید بر تولید داخلی در سال جهش تولید باعث اشتغال هزاران نفر در شرایط نابسامان اقتصادی حال حاضر شده و این از برکات خودباوری و تعهد در کشور است.

منبع: تسنیم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.