اسکوتر سئات با برندی جدید

قطعه نیوز: اولین حضور سئات اسپانیا در دنیای اسکوترهای برقی با برند جدید این شرکت همراه شده است. موتورسیکلت برقی جدید آن‌ها MO eScooter 125 نام دارد. محصولی که تا چندی دیگر در بازار بومی اسپانیا عرضه می‌شود. البته فروش این اسکوتر در سایر کشورهای اروپایی به اوایل سال آینده موکول شده است.

سئات اسکوتر برقی خود را پایه قیمتی ۷ هزار و ۳۱۸ دلار آماده فروش کرده است، این یعنی حدود نیمی از قیمت هاچ‌بک ریزاندام آن‌ها ایبیزا.

سئات اسکوتر برقی خود را پایه قیمتی ۷ هزار و ۳۱۸ دلار آماده فروش کرده است. این یعنی حدود نیمی از قیمت هاچ‌بک ریزاندام آن‌ها ایبیزا. اسکوتر فوق که قرار است فشر جوانان را هدف قرار دهد، در رنگ‌های بسیار متنوعی عرضه می‌شود.

موتور برقی آن که به چرخ عقب متصل شده قابلیت تولید ۹ اسب‌بخار قدرت را دارد. در صورت استفاده از سیستم موقتی بوستر، این عدد تا ۱۲ اسب‌بخار نیز می‌رسد. گشتاور معادل eScooter حدود ۲۴۰ نیوتن‌متر است. جالب است بدانید شتاب صفر تا ۵۰ کیلومتر برساعت محصول فوق ۳.۹ ثانیه و سرعت نهایی‌اش ۹۵ کیلومتر برساعت است.

منبع تغذیه اسکوتر سئات یک باتری لیتیوم-یونی ۵.۶ کیلووات ساعتی است که می‌توان آن را از بدنه موتورسیکلت جدا و در خانه شارژ کرد. پکیج باتری به تنهایی ۴۱ کیلوگرم وزن دارد و مدت زمان شارژ آن ۶ تا ۸ ساعت است. با یک بار شارژ کامل می‌توان ۱۳۷ کیلومتر با این اسکوتر پیمایش داشت.

اسکوتر برقی سئات MO eScooter

سئات در بیانیه‌ای گفته است برند MO نمادی از روند ادامه‌دار حمل و نقل شهری و احترام به مردم و محیط زیست است. این مجموعه هم‌چنان به توسعه سرویس‌های حمل و نقل شهری ادامه می‌دهد و این تضمین وجود دارد که محصولات بی‌‌صدا، پاک و زیبا با به روزرسانی‌های دوست‌داشتنی به دست مشتریان برسد.

منبع: باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.