جدید ترین خودرو ماکسیما چه ویژگی هایی دارد؟

قطعه نیسان: نیسان ماکسیما ۲۰۲۱ یک سدان سایز بزرگ است که با امکانات ویژه ای به بازار عرضه خواهد شد.

نیسان ماکسیما ۲۰۲۱ یک سدان سایز بزرگ است. این خودرو با امکانات ویژه ای که دارد، لذت یک رانندگی خاص را ارائه می‌دهد. این خودرو از یک موتور V-۶ با قدرت ۳۰۰ اسب بخار بهره می‌برد.

در داخل، فضای کافی برای چهار نفر وجود دارد و بسیاری از ویژگی‌های مطلوب، از جمله صفحه نمایش لمسی با Apple CarPlay و Android Auto وجود دارد. نیسان همچنین ویژگی‌های کمک راننده را به صورت استاندارد ارائه می‌دهد.

در نسخه جدید ماکسیما از تریم‌های اس ویی، اس آر و پلاتینوم ۲۰۲۱ به علاوه جزئیات اختصاصی استفاده شده است. بدنه‌ای به رنگ خاکستری شیشه‌ای با سقف مشکی، رینگ‌های ۱۹ اینچی با رنگ مشکی شیشه ای، خروجی اگزوز مشکی، تزئینات داخل کابین مشکی و چرم مرغوب زرشکی و … از جمله ویژگی‌های این مدل است.

علاوه بر توضیحاتی که در باره این خودر گفته ایم می توان  به آپشن هایی مانند  گرم کن صندلی عقب، عناصر کرومی با رنگ اختصاصی ساتین تیره و تزئینات سفید رنگ نشانگر آمپر را نیز اشاره کرد البته نباید این نکته را فراموش کرد که ماکسیما یکی از سریعترین سدان‌های سایز بزرگ است و با  پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری با قدرت ۳۰۰ اسب بخار و گشتاور ۳۵۳ نیوتون متر و گیربکس CVT به ‌صورت استاندارد در دسترس است.

 در آزمایش هایی  که  برای سنجش سرعت خودرو انجام گرفت  سرعت  ماکسیما پلاتینوم در ۵.۷ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسید که  سرعت آن نسبت به  رقبای خود  مانند کیا کادنزا و بیوک لاکروس بیشتر است. ماکسیما در مصرف سوخت امتیاز خوبی را کسب کرده است و همچنین نتایج بالاتر از میانگین در آزمایش در دنیای واقعی، خود را در ترکیب عملکرد و کارایی ماهر نشان می‌دهد.

ماکسیما فضای پنج نفره خوبی را در این خودرو طراحی کرده است که مملو از بسیاری از ویژگی‌های پیشرفته است. فضای پا برای صندلی جلو کاملا مناسب است، فضای صندلی‌های عقب به اندازه رقبای بزرگتر مانند شورولت ایمپالا و تویوتا آوالون سخاوتمندانه نیست.

 آینه دید عقب با کم نور شدن خودکار و دکمه شروع و خاموش کردن در این خودرو در سطح استاندارد است. یکی از ضعف ها در این خودرو  فضای حمل بار کم است، با این حال، صندلی‌های عقب آن برای جا دادن وسایل بزرگ تا می‌شوند.

یک سیستم سرگرمی و صفحه نمایش لمسی ۸.۰ اینچی استاندارد در این خودرو تعبیه شده است. از سیستم سرگرمی می‌توان به عنوان صفحه نمایش لمسی استفاده کرد. در پشت صندلی ها  نیز دکمه‌های زائدی برای دسترسی سریع به تنظیمات معمول مانند میزان صدا و کنترل آب و هوا برای سرنشینان عقب وجود دارد.

 امکان ردیابی مکان ماکسیما در صورت سرقت وجود دارد. ماکسیما دارای نتایج برتر تست تصادف و همچنین تشخیص ویژگی‌های کمکی راننده  است، اما به دلیل چراغ‌های جلو که در آزمون آژانس تنها حاشیه را به خود اختصاص داده است، نمره برتر ایمنی بزرگراه (IIHS) را از دست می‌دهد.

منبع”: باشگاه خبرنگاران جوان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.