قطعات داخلی سازی شده خودروهای تجاری ایران خودرو دیزل روی میزساپکو

قطعه نیوز: دکتر صلاحی، مشاور عالی رییس جمهور در امور فناوری از نمایشگاه توانمند سازی تولید و داخلی سازی قطعات خودرو در ساپکو بازدید کرد.

دکتر سردار صلاحی، مشاور عالی رییس جمهور در امور فناوری صبح امروز از نمایشگاه توانمند سازی تولید و داخلی سازی قطعات خودرو در ساپکو بازدید کرد و از جدید ترین تحولات در این زمینه از جمله میزداخلی سازی  قطعات ایران خودرو دیزل دیدن نمود.

در این نمایشگاه که با هدف بسط و گسترش داخلی سازی قطعات در گروه صنعتی ایران خودرو بر پا شده است به تازگی بیش از ۴۰ قطعه داخلی سازی شده شرکت ایران خودرو دیزل نیز به نمایش درآمده است.

همچنین در این محل،  3 محصول شرکت فوتون( پیکاپ تونلند، کامیون کشنده اومن و ون وانا ) که قرار است توسط شرکت ایران خودرو دیزل بین ۲۰ تا ۶۰ درصد قطعاتشان داخلی سازی شود ، به نمایش درآمده است.

قطعات داخلی سازی شده خودروهای تجاری ایران خودرو دیزل روی میزساپکو

ایران خودرو دیزل در سال جهش تولید و در راستای تحقق اهداف و سیاست های تعیین شده در بهره‌مندی از توان، استعداد و دانش متخصصان  کشور بویژه در دوران سخت تحریم و به منظور حمایت از توسعه تولید داخلی بویژه در دستیابی به فناوری‌های برتر در عرصه صنعت، استراتژی کاهش ارزبری محصولات تجاری باری و مسافری از راه داخلی سازی قطعات در دستور کار قرار داده است.

این شرکت صنعتی بر این اساس برای کاهش ارزبری محصولات تجاری در نظر دارد میزان ارزبری تولید اتوبوس را حداکثر تا پایان اسفندماه از ۵۵ هزار یورو به ۴۱ هزار یورو در هر دستگاه کاهش دهد.

همچنین برنامه ریزی برای همکاری با قطعه سازان داخلی برای تولید انبوه قطعات خودروهای باری و مسافری از سوی این شرکت  در حال پی گیری است.

منبع: تیتر ۲۰

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.