معرفی موتورسیکلت بنلی لئونچینو ۵۰۰ اسکرامبلر

قطعه نیوز: مدت زمان زیادی از رونمایی بنلی Leoncino 500 سری اسکرامبلر می‌گذرد اما ایتالیایی‌ها به تازگی تصمیم گرفته‌اند که مدل ۲۰۲۱ این موتور را برای بازار آمریکای شمالی نیز عرضه کنند.

قیمت پایه این موتورسیکلت را می‌توان یکی از جذابیت‌های آن تلقی کرد. چراکه بنلی آن را ۶ هزار و ۱۹۹ دلار اعلام کرده است.

لئونچینو ۵۰۰ دارای یک پیشرانه دوقلوی ۴۹۹ سی‌سی با جعبه‌دنده ۶ سرعته دستی است. قدرت آن ۴۷ اسب‌بخار در ۸۵۰۰ دور در دقیقه و گشتاورش ۴۵ نیوتن‌متر در ۵۰۰۰ دور در دقیقه است. سیستم تعلیق بنلی جدید چنگالی ۵۰ میلی‌متری معکوس با ۱۲۵ میلی‌متر بازه حرکتی است. در محور عقب نیز بازوهای جاذب ضربه در نظر گرفته شده است.

خبر خوب این است که ترمزهای جلوی این خودرو دو دیسک و چهار پیستونه هستند. در حالی که در محور عقب ترمزهایی تک دیسک تعبیه شده‌اند. در این محصول سیستم ترمز ABS یک آپشن استاندارد است. بنلی تایرهای این موتورسیکلت را از برند پیرلی سری Angel ST در نظر گرفته که روی رینگ‌های آلیاژی نصب شده‌اند.

موتورسیکلت بنلی لئونچینو ۵۰۰ اسکرامبلر

نمایشگر دیجیتالی LED نیز به صورت استاندارد به دست مشتریان می‌رسد. ارتفاع صندلی ۷۸.۵ سانتی‌متری محصول فوق راندن آن را به مراتب لذت‌بخش‌تر از ویرایش‌های قبلی کرده است. بنلی وزن این خودرو را حدود ۱۸۶ کیلوگرم اعلام کرده است ولی اطلاعاتی درباره اینکه این عدد وزن نهایی یا خشک را نشان می‌دهد، در دست نیست. برای مدل ۲۰۲۱ فقط دو رنگ مشکی و قرمز در نظر گرفته شده است.

قیمت پایه این موتورسیکلت را می‌توان یکی از جذابیت‌های آن تلقی کرد. چراکه بنلی آن را ۶ هزار و ۱۹۹ دلار اعلام کرده است. بنلی لئونچینو ۵۰۰ اسکرامبلر مدلی بود که شرکت برای اولین‌بار از آن در سال ۱۹۵۱ رونمایی کرد. این موتورسیکلت آن روزها به شیر کوچک معروف شده بود.

منبع: باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.