آغاز همکاری شرکت فجر جهاد با نفت پاسارگاد

قطعه نیوز: شرکت های فجر جهاد و نفت پاسارگاد تفاهم نامه همکاری امضا کردند‌.

به گزارش خبرنگار “قطعه نیوز”، مطابق با این تفاهم نامه، شرکت فجر جهاد به بازوی لجستیک شرکت نفت پاسارگاد تبدیل می شود.

سرپرست و عضو هیات مدیره شرکت فجر جهاد در این آئین گفت: این قرارداد در راستای افزایش،هم افزایی بین شرکت های تابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حفظ و افزایش درآمدهای درون بنگاهی صورت می گیرد.

رضا امیدوار تجریشی ادامه داد: شرکت فجر جهادی با انعقاد این تفاهم نامه در جهت لجستیک مشتقات نفتی و پتروشیمی گام بر می دارد‌.

وی تاکید کرد: بحث حمل و نقل در توسعه یافتگی کشورهای اروپایی و امریکایی نقش مهمی ایفا کرده است و اگر دولت و بخش خصوصی در کشور ما در این حوزه سرمایه گذاری کنند، قابلیت تبدیل به هاب منطقه را داریم.

مدیرعامل نفت پاسارگاد نیز در این نشست بیان کرد: بررسی های شرکت  نفت پاسارگاد نشان داد که یکی از گره های اصلی کار ما بحث حمل و نقل است و فرمول لازم برای حل آن به استفاده از شرکت های حمل و نقل مربوط می شود‌.

دکتر حسین نیکخواه اضافه کرد: با یاری شرکت فجر جهاد قصد داریم امنیت و دسترسی به کالای خود را بالا ببریم.

وی عنوان کرد: انعقاد این تفاهم نامه، شروع بزرگ برای همکاری میان دو شرکت است.

در ادامه نشست رییس هیات مدیره شرکت فجر جهاد نیز گفت: شرکت فجر جهاد تا پایان امسال ۵۰ دستگاه و تا پایان سال آینده ۱۵۰ دستگاه به ناوگان خود اضافه می کند.

هادی اکبرپور بیان کرد: با انعقاد این  تفاهم نامه، در بحث انتقال فرآورده های قیری و انتقال به بنادر جنوب کشور به منظور صادرات، در کنار نفت پاسارگاد خواهد بود.

  • خبرنگار: فرزانه احمدی
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.