الحاق ۶۸۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت جدید به پلیس راهور

قطعه نیوز: رئیس پلیس راهور گفت: از ابتدای سال تاکنون در سه مرحله ۶۸۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به این پلیس ملحق شد و الحمدلله با اقدامات صورت گرفته امسال شاهد ۱۶.۲ درصدی کاهش جانباختگان نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

سردار سید کمال هادیانفر در چهارمین رزمایش ارتقاء توان و تحرک عملیاتی پلیس راهنمایی و رانندگی با بیان اینکه پیام سراسر مهر فرمانده معظم کل قوا خطاب به سبزپوشان نیروی انتظامی مایه دلگرمی بسیار است و روح تازه‌ای را در ناجا دمید، اظهار کرد: امروز شاهد برگزاری چهارمین رزمایش ارتقاء توان و تحرک عملیاتی پلیس راهنمایی و رانندگی هستیم و ان‌شاءالله با الحاق خودور و موتورسیکلت به ناوگان خودرویی این پلیس شاهد تحقق اهداف مهم به ویژه در حوزه کاهش تصادفات و جان‌باختگان جاده‌ای باشیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به الحاق خودرو و موتورسیکلت جدید به ناوگان خودرویی این پلیس، گفت: تقویت ناوگان خودرویی نقش اثربخشی در اجرای مأموریتها دارد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون با تلاش تمام عزیزان و دست‌اندرکاران، موفق به ارتقاء توان و تحرک عملیاتی پلیس راهور شدیم و در سه مرحله ۶۸۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به این پلیس ملحق شد و الحمدلله با اقدامات صورت گرفته امسال شاهد ۱۶.۲ درصدی کاهش جان‌باختگان نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

این مقام ارشد انتظامی با تشریح اثربخشی توسعه و تقویت ناوگان خودرویی پلیس راهور، فرآیند هوشمندسازی این پلیس را تشریح کرد و گفت: استفاده از ابزارهای نوینی چون دست‌افزار سپهر، تجهیز دستگاه‌ها و خودروهای این پلیس به سامانه gps، توسعه سامانه سپهتن و تجمیع بانکهای اطلاعاتی بخشی از این اقدامات است.

هادیانفر با اشاره به استفاده از پهپاد در مواقع خاص مأموریتی، از راه‌اندازی سامانه‌های نوین این پلیس خبر داد و گفت: اجرای طرح شماره‌گذاری اینترنتی و طرح نوبت‌دهی اینترنتی از اقدامات جدید پلیس راهور نیروی انتظامی همزمان با شیوع ویروس کرونا است.

منبع: تسنیم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.