معرفی موتورسیکلت ب‌ام‌و R1250 RT

قطعه نیوز: شرکت BMW Motorrad به عنوان زیرمجموعه سازنده موتورسیکلت از این برند آلمانی، R1250 RT را با مدل ۲۰۲۱ معرفی کرده است. این موتورسیکلت در بخش‌های زیادی مورد بروزرسانی قرار گرفته که شامل طراحی ظاهری، فهرست کامل‌تر تجهیزات استاندارد، فناوری زمان‌بندی متغیر دریچه سوپاپ‌ها و کروزکنترل پویا می­‌شود.

مهمترین ویژگی مدل جدید را باید کروزکنترل پویا دانست که به صورت استاندارد و برای اولین مرتبه در یکی از موتورسیکلت‌های ساخت ب‌ام‌و نصب شده است.

طراحان ب‌ام‌و دستی به فرم چراغ‌های جلو و سر و ته بدنه R1250 RT کشیده‌اند تا این محصول طرحی هماهنگ‌تر از قبل داشته باشد. چراغ‌های جدید LED بوده و به عملکرد چرخش روشنایی تطبیق‌پذیر هم مجهز شده‌اند. طرح پنل‌های جانبی نیز بازنگری شده تا بنابر اعلام ب‌ام‌و، توانایی حرکتی و عملکرد دینامیکی این محصول افزایش یابد.

پشت شیشه جلوی این موتورسیکلت یک نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی TFT رنگی با امکان اتصال به تلفن همراه قرار گرفته که به صورت استاندارد به مسیریاب نیز مجهز شده است. البته امکان سفارش مجموعه کامل‌تری نیز وجود دارد که ضدآب بوده و امکان شارژ تلفن همراه به صورت بی‌سیم یا از طریق USB را نیز فراهم می­‌کند.

مدل جدید RT به صورت استاندارد به کنترل کشش پویا، ترمز ABS پیشرفته و حالت رانندگی اکو مجهز شده است، اما مهمترین ویژگی مدل جدید را باید کروزکنترل پویا دانست که به صورت استاندارد و برای اولین مرتبه در یکی از موتورسیکلت‌های ساخت ب‌ام‌و نصب شده است. تا پیش از این، افتخار به همراه داشتن چنین فناوری‌ای در اختیار محصولات دوکاتی بود.

هرچند قرار است مدل جدید Multistrada V4 که به چندین رادار، کروزکنترل تطبیق‌پذیر و پایش نقطه کور مجهز شده ظرف چند هفته آینده از سوی دوکاتی رونمایی شود، ولی فعلاً ب‌ام‌و توانسته زودتر از رقیب ایتالیایی عمل کرده و محصول جدید خود را به بازار معرفی نماید.

زمان عرضه و قیمت دقیق ب‌ام‌و R1250 RT جدید فعلاً اعلام نشده است.

منبع: باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.