آغاز به کار رسمی «اتوشناس» در مجموعه اتوخسروانی با خدمات خاص و نوین

قطعه نیوز: رئیس هیات مدیره مجموعه اتوخسروانی در نشست خبری با اصحاب رسانه، از ورود این مجموعه به موضوع ارائه خدمات متنوع و نوین تحت عنوان «اتوشناس» با شعار «حس خوب، خدمات خاص» خبر داد.

به گزارش خبرنگار «قطعه نیوز»، علی خسروانی در این نشست، با بیان اینکه مجموعه اتوخسروانی در حوزه توزیع و فروش خودرو سابقه طولانی دارد و انرژی زیادی در این حوزه گذاشته است، گفت: این مجموعه طی سال‌های فعالیت خود، نمایندگی بیشتر شرکت های عرضه‌کننده خودرو را داشته است و در زمینه بیشتر برندها موفق به کسب رتبه اول فروش بوده است.

وی با اشاره به اینکه تمرکز اتوخسروانی همواره بر این بوده است که مشتری با توجه به بودجه ای که دارد، حتما بتواند محصولی را تهیه کند، خاطرنشان کرد: بر این اساس پیش از همیشه ابتدا در نقش مشاور و پس از آن در بحث فروش در کنار مشتری بوده ایم.

خسروانی از ورود مجموعه اتوخسروانی به حوزه خدمات خبر داد و توضیح داد: با تغییر وضعیت بازار خودرو و در شرایط جدید، مجموعه نمایندگی های خسروانی بیشترین فشار را طی سه سال گذشته متحمل شد. نبود محصول و عدم ارائه خودرو در این شرایط توسط عرضه‌کنندگان خودرو، با نارضایتی مشتریان مواجه بود.

به گفته این فعال بازار خودرو، در شرایطی که حدود ۶۰ درصد نمایندگی های برخی برندها تعطیل شدند، این مجموعه باقی ماند.

وی با تاکید بر بررسی‌های صورت گرفته توسط این مجموعه با توجه به شرایط فعلی بازار و نیاز فعلی مشتریان، اظهار کرد: در شرایط فعلی و پس از بررسی ها به چند سرفصل رسیدیم، یکی از آنها بحث خدمات است.

علی خسروانی با بیان اینکه در بازار فعلی و با افزایش قیمت خودرو، برخی از مشتریان ترجیح می‌دهند به جای خرید خودروی جدید، تغییرات ظاهری در خودروی خود ایجاد کنند، توضیح داد: به این ترتیب سرفصل بعدی که مورد توجه ما قرار گرفت، موضوع تیونینگ بود. ساده‌ترین اقدام در این زمینه استفاده از کاور است که می‌تواند تغییر و تنوعی برای مشتری به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه موضوع فعالیت‌هایی که در حال حاضر فضای مجازی رو به افزایش است، سرفصل دیگری است که مد نظر ما قرار گرفت، گفت: معایب و محاسن خرید خودرو در فضای مجازی را تحلیل کردیم و بر اساس آن در این زمینه برنامه‌ریزی کردیم.

وی با تاکید بر ایجاد طرحی با عنوان کارشناسی «شُسته‌رُفته»، انجام کارشناسی تخصصی انواع خودرو را سرفصل بعدی از مجموعه فعالیت‌های نوین مجموعه اتوخسروانی در حوزه ارائه خدمات دانست و اظهار کرد: خدماتی از جمله کارشناسی بدنه، کارشناسی فنی موتور، گیربکس، جلوبندی و…، کارشناسی اصالت موتور و شاسی خودرو و عقد قرارداد زیر نظر وکیل باسابقه، از جمله خدمات زیرمجموعه این طرح به شمار می‌روند.

علی خسروانی به خدمت نوین دیگر این مجموعه با نام «اتویار» به عنوان خدمدت امدادی به مشتریان اشاره کرد و تاکید کرد: اتویار، سرویس نوین در حوزه امدادرسانی است که با شرایط بهینه و امکانات موجود ایجاد شده است.

وی خدماتی از جمله حمل بار با خودروبر، سوخت‌رسانی اضطراری، باتری به باتری، پنچرگیری، کارواش، بازدید دوره‌ای رایگان و… را از جمله این اقدامات و خدمات دانست و گفت: نوع کارشناسی فنی، تخفیفات خدمات تعمیرگاهی اتوشناس و… از جمله مزایای این طرح به‌شمار می‌رود.

خسروانی با اشاره به برنامه‌های نوآورانه دیگر در مجموعه اتوخسروانی، تاکید کرد: در حوزه آموزش‌های فنی خودرو، با سازمان فنی و حرفه‌ای قرارداد بسته‌ایم و مکاتبه کردیم تا در حوزه آموزش از اساتید آنها استفاده کنیم و دوره‌های آموزشی را در سطوح علمی و فنی برگزار می‌کنیم. هدف این است که این آموزش‌ها را در آینده تا حد ارائه مدرک فوق دیپلم ارتقا دهیم.

وی به گارانتی خودروهای کارکرده اشاره کرد و گفت: در حوزه خدمات، بحث فروش گارانتی به خودروهای کارکرده را پیگیر هستیم که این گارانتی به مدت ۲ سال و ۴۰ هزار کیلومتر با شرایط مشابه و استاندارد شرکت‌ها ارائه خواهد شد. وی در پایان اعتبار و آبروی مجموعه خسروانی را قوی‌ترین پشتیبان این خدمات دانست و تاکید کرد: ایجاد اطمینان، آرامش و امنیت مشتران اصلی‌ترین هدف ما است و به خصوص استفاده از این خدمات برای بانوان نیز شرایط آسانی را فراهم می‌کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.