قیمت محصولات زامیاد تا ۲۴ درصد افزایش یافت

قطعه نیوز: برخی کاربران سامانه «فارس من» با ثبت سوژه ای با عنوان «تکلیف مردم با گرانی‌های خودرو چیست؟» عنوان کردند: «یادش به خیر برای حذف پیکان، ال ۹۰ را آوردند که جایگزینش شود و الحق از نظر ظاهری و امکانات جایگزین خوبی بود. پیکان به موزه رفت و ال ۹۰ به یکباره به یکی از خودروهای لوکس و گران تبدیل شد. اما موتور پیکان که ایراداتی داشت را کمی تغییرات داده و شد قلب تپنده وانت آریسان و وانت کارا. حالا خودروهای دیگری در حال تولید است اما با هزینه‌های بالا و گویا کسی نیست که جلو این افزایش قیمت‌های دقیقه‌ای را بگیرد و کمی هم به فکر ارتقای کیفیت آنها باشد. واقعا با این صنعت چه باید کرد؟ تکلیف مردم چیست؟

در این رابطه باید به افزایش ۱۰ تا ۲۴ درصدی قیمت محصولات زامیاد از سوی مدیران این شرکت خودروساز اشاره کنیم.

بر این اساس قیمت وانت زامیاد انژکتوری تک سوز ۶ دنده با رشد ۱۷ درصدی به ۱۲۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است. همچنین قیمت وانت زامیاد تک سوز آپشنال ۱۴ درصد افزایش یافته و معادل ۱۳۹ میلیون تومان تعیین شده است.

قیمت وانت زامیاد انژکتوری دوگانه سوز ۶ دنده نیز با افزایش ۱۷ درصدی به  146 میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است. وانت زامیاد دوگانه سوز آپشنال هم با رشد ۱۴ درصدی، معادل ۱۵۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت خورده است.

منبع: فارس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.