مراسم قرعه‌کشی پیش‌فروش کوییک.اس و ساینا.اس برگزار شد

قطعه نیوز: سومین مراسم قرعه کشی برای انتخاب ثبت نام کنندگان نهایی پیش فروش مشارکت در تولید دو محصول سایپا انجام شد.

به گزارش خبرنگار «قطعه نیوز»، در طی این قرعه کشی منتخبان مجاز برای ثبت نام نهایی دریافت دو خودروی کوییک اس و ساینا اس مشخص شدند.

منتخبان می توانند با پرداخت مبلغ ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای کوییک اس و ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای ساینا اس ثبت نام خود را نهایی کنند و خودروی خود را در شهریور و مهر ۱۴۰۰ دریافت کنند.

طی این قرعه کشی از هر ۳۸ ثبت نام کننده برای خودروی کوییک اس یک نفر و از هر ۹ نفر متقاضی ساینا اس یک نفر و در مجموع برای هر دو خودرو از هر ۱۸ نفر، یک نفر شانس انتخاب دارد.

سرپرست مهندسی سازمان و سیستم های گروه شرکت سایپا تعداد دستگاه عرضه شده در این طرح را ۴۸۴۵ دستگاه عنوان کرد که شامل ۳۵۸۵ دستگاه کوییک اس و ۱۲۵۹ دستگاه ساینا اس است.

حسین آبادی ادامه داد: ۸۸۲۶۷ نفر ثبت نام کرده اند که ۶۰۰۳۱ نفر متقاضی خرید کوییک اس و ۲۸۲۲۶ نفر متقاضی ساینا اس هستند.

وی بیان کرد: شروط سن، ثبت نام نکردن در طرح های گذشته دو خودروساز، نداشتن پلاک فعال، داشتن گواهی نامه و عدم خرید خودرو در ۴۸ ماه گذشته از دو خودروساز داخلی از جمله شروط در نظر گرفته شده برای ثبت نام در این طرح است.

وی اضافه کرد: ۷۳۹ نفراز ثبت نام کنندگان فاقد شرایط اعلام شده بودند و بر مبنای مصوبه کمیته خودرو ۵۰ درصد از ظرفیت یعنی ۲۴۲۳ دستگاه به عنوان رزرو در نظر گرفته شده است.

گفتنی است این مراسم با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سایر نهادهای مرتبط و اصحاب رسانه برگزار شد.

خبرنگار: فرزانه احمدی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.