تست و بررسی کوییک R و کوییک R+ دو محصول جدید پارس خودرو+ویدیو و عکس

قطعه نیوز: شرکت پارس خودرو در برنامه‌ای با حضور مدیرعامل این شرکت به مناسبت روز خبرنگار، امکان بررسی مشخصات فنی و فضایی برای آزمون رانندگی این خودرو (تست درایو) فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار «قطعه نیوز»، کوییک R و کوییک R+ دو محصول جدید شرکت پارس خودرو هستند که مهمترین تفاوت آنها در ظاهر از نظر تفاوت در رنگ، تریم داخلی و امکانات به کار رفته در آنها است.

تست و بررسی کوییک آر و کوییک آر پلاس

محصولات پس از تولید و تکمیل، برای تایید نهایی و کنترل کیفیت تست می‌شوند. این محیط برای تست دو محصول نام برده، در اختیار خبرنگاران قرار گرفت تا بتوانند پس از بازدید و بررسی دو خودرو کوییک R و کوییک R+، در این محوطه تست که شامل مسیر مستقیم، پیچ‌ها، محل ترمزگیری، دست اندازها، بخش سنگ‌فرش، پله‌ها و مسیر موج دار است، این محصولات را تست کنند.

کوییک آر پلاس با رنگ مشکی و قرمز

لازم به توضیح است نتایج حاصل از تست این محصول نشان دهنده آن است که کیفیت ترمزگیری کوییک و کوییک R خوب و بیش از انتظار است و هندلینگ محصول برای خودرویی در این سطح قابل قبول به نظر می‌رسد.

این محصول از شتاب و سرعت متوسط برخوردار است. اگرچه مانند اکثر محصولات در گروه مشابه، استفاده از کولر بر شتاب خودرو تاثیر می‌گذارد. اگرچه به کار رفته در این خودرو از کیفیت خوبی برخوردار است.

فرمان و نمای داخل کوییک آر

از نظر ویژگی‌های ظاهری این محصولات نیز نکته قابل توجه این است که کیفیت مواد کابین خودرو در سطح سایر محصولات سایپا است که در رده خودرویی با قیمت اقتصادی و ارزان قرار دارند.

همچنین بخشی از تفاوت‌های ظاهری کوییک R و کوییک R+ در تریم داخلی آنها مشهود است. داخل کوییک آر پلاس از چرم استفاده شده است در حالی که  در کوییک R از پارچه استفاده شده است.

استفاده از سیستم مالتی‌مدیا و مانیتور در کوییک R+ از جمله تغییرات این محصول نسبت به کوییک R به شمار می‌رود.

برچسب آرم کوییک آر پلاس

رینگ های متفاوت، شیشه های دودی در کنار هماهنگی رنگ بندی فضای کابین با رنگ بیرون خودرو، از جمله ویژگی‌ها و تفاوت‌های کوییک آر پلاس و کوییک آر است.

کارشناس: عمادالدین جعفری

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.