جاده مخصوص |قسمت سوم| دست‌های پنهان نگذاشتند کمپرسور کولر خودرو داخلی‌سازی شود+ویدیو

قطعه نیوز: سومین قسمت از مجموعه ویدیویی «جاده مخصوص» با محوریت گفت‌وگو با فعالان صنعت خودرو و قطعه‌سازان باسابقه این حوزه، منتشر شد.

به گزارش «قطعه نیوز» به نقل از روابط عمومی جاده مخصوص، عباسعلی گرجی، مهمان قسمت سوم این برنامه  از جمله فعالان باسابقه صنعت قطعه‌سازی است که از دهه ۷۰ برای اولین بار در زمینه مهندسی معکوس و دست یافتن به تکنولوژی داخلی‌سازی کولر خودرو در کشور نقش داشته است.

وی در این برنامه با اشاره به مقاومت شرکت‌های خارجی در زمینه انتقال تکنولوژی روز به صنعت خودروی ایران، از قابلیت‌ها و توانمندی‌های متخصصان کشور در زمینه بدست آوردن فن‌آوری‌های روز دنیا گفت.

گرجی ایران را از جمله کشورهایی دانست که صاحب تکنولوژی ساخت داخل مجموعه کولر خودرو دانست و تاکید کرد که در حال حاضر تقریبا تمام خودروهای داخلی، مجموعه کولر را از داخل کشور تامین می‌کنند.

وی معتقد است تحریم‌ها باعث شد مدیران صنعت خودرو به خود بیایند و نگاهی به توانمندی‌های داخلی‌سازی در کشور بیندازند.

چالش‌های قطعه‌سازانی که خودروسازان مالک بخشی از سهام آنها هستند و تاثیر این شراکت در ایجاد انحصار در بازار تامین قطعات و تاثیر منفی تغییرات مداوم مدیریتی بر صنعت خودرو و قطعه‌سازی از جمله انتقاداتی است که عباسعلی گرجی در این گفتگو به آن اشاره کرد.

وی همچنین ایجاد کامل‌ترین مرکز آزمون کولر خودرو در منطقه را از مهمترین دستاوردهای این حوزه دانست.

لازم به توضیح است از این قسمت، بخش تازه‌ای با عنوان «دسترسی محلی» نیز به برنامه «جاده مخصوص» اضافه شده است.

در ادامه شما را به دیدن گفت‌وگو با عباسعلی گرجی، در برنامه «جاده مخصوص» در دو نسخه کوتاه (حدود از ۱۵ دقیقه) و کامل (بیش از ۴۰ دقیقه) دعوت می‌کنیم:

جاده مخصوص| قسمت سوم|نسخه کامل|گفت‌وگو با عباسعلی گرجی
جاده مخصوص|قسمت سوم|نسخه کوتاه|گفت‌وگو با عباسعلی گرجی

برنامه «جاده مخصوص» یک هفته در میان منتشر می‌شود.

با دنبال کردن حساب کاربری این برنامه در اینستاگرام، توییتر، آپارات، فیسبوک و یوتیوب با نام کاربری (Jaademakhsoos) کلیپ های بیشتر و عکس های این قسمت را از دست ندهید.

حق انتشار این برنامه متعلق به پایگاه خبری «قطعه نیوز» است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.