تولید انبوه کوییک S و ساینا S بعد از توقف تولید پراید+عکس

قطعه نیوز: مراسم رونمایی رسمی از محصول جدید گروه خودروسازی سایپا با عنوان پروژه SP100 به عنوان کراس‌اوور خودروی شاهین و آغاز تولید انبوه دو محصول فیس‌لیفت شده سایپا یعنی کوییک S و ساینا S و همچنین آیین خروج پراید از خط تولید، آخرین روز هفته گذشته، ۱۶ مردادماه ۱۳۹۹ با حضور مقام و مسئولان کشور و مدیران صنعت خودرو و قطعه‌سازی برگزار شد.

به گزارش «قطعه نیوز»، پیش‌بینی می‌شود این محصولات بتوانند پاسخگوی نیاز بازار به خصوص پس از توقف تولید پراید خواهند بود.

فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو نیز در مراسم رونمایی محصول جدید سایپا حضور یافت
رونمایی از پروژه SP100، کراس‌اوور شاهین، به عنوان مصول جدید سایپا

مشخصات فنی «کوییک S»

گزارش‌ها حاکی از آن است که «کوییک S» به عنوان یکی از محصولات فیس‌لیفت سایپا، در بخش داخلی تعییراتی داشته است. این تغییرات شامل طراحی و ساخت کنسول میانی خودرو به صورت مستقل می‌شود. به عبارت دیگر، کنسول میانی داشبورد این خودرو دوباره طراحی شده و جایگاه دکمه ها و تجهیزات دکوراتیو نیز تغییر کرده است. همچنین نمایشگر این خودرو نیز سبک مستقل از داشبورد دارد و نسبت به نسخه های قبلی به‌روز شده است.

این خودرو به پیشرانه ۱.۵ لیتری ۸ سوپاپ یورو ۵ مجهز است که ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده ۵ سرعته دستی توان این پیشرانه را به چرخ های جلوی کوییک S می رساند. دو کیسه هوا، جلو آمپر جدید، نمایشگر تعویض دنده، شیشه ها و آینه های برقی، تهویه الکتریکی دستی، چراغ روشنایی روز و… از جمله امکانات سایپا «کوئیک S» به شمار می رود.

مشخصات فنی «ساینا S»

«ساینا S» به عنوان فیس‌لیفت خودروی ساینا نیز با تغثرانی همراه بوده است. تغییر در بخش جلو و عقب و تریم داخلی از جمله تفاوت های میان نمونه های موجود ساینا با نمونه فیس‌لیفت آن است. تغییر در طراحی چراغ های خودرو و سپرها نیز از جمله این تغییرات به شمار می‌رود.

تغییر در طراحی جلو آمپر ساینا S دکمه سنسور نور (Auto Light) مستقل از دسته راهنما و بر روی پنل مجزا از جمله تفاوت های نسخه فیس‌لیفت ساینا به شمار می رود. فرمان طرح D، چراغ روشنایی روز، جلو پنجره جدید، گرافیک جدید کاسه چراغ‌های عقب، سردنده جدید از جمله تغییرات ساینا S نسبت به نمونه قبلی و موجود در بازار آن است.

ساینا S، محصول فیس‌لیفت خودروی ساینا
ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. بهروز می گوید

    لطفا در مورد خلف وعده سایپا گذارش تهیه کنید، مثل اینکه کوییک اس رو سایپا پولشو از مشتریان گرفته ولی هنوز شروع به تولید نکرده!!!!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.