معرفی ۶ محصول جدید از هنگچی؛ برند متفاوت چینی

قطعه نیوز: اورگرند نام یک هلدینگ چینی است که در سال ۱۹۹۶ تاسیس شده و تا کنون بیشتر در حوزه املاک و مستغلات فعالیت داشته است. دفتر مرکزی این مجموعه در شنزن قرار دارد.

اورگرند از مدتی قبل خبر حضور خود در صنعت خودرو را مطرح کرده بود که با معرفی رسمی طرح های مربوط به ۶ محصول در سوم اگوست به لیست خودروسازان چینی اضافه شد.

هرچند هنوز اطلاعات و تصاویر مربوط به این ۶ مدل محدود است اما اورگرند آنها را به شرح زیر معرفی کرده است:

هنگچی ۱

هنگچی 1

این محصول یک سدان متوسط است که در تم دو رنگ مشکی و برنز معرفی شده است. چراغ های اصلی جلو بسیار باریک و کم عرض هستند و در قسمت گریل(جلوپنجره) نیز بافت نقطه های ماتریکسی را مشاهده می کنیم. برای این خودرو از رینگ های ۲۲ اینچی استاندارد استفاده شده و سقف در آخرین ستون به سبک فست بک امتداد می یابد.

آینه های جانبی الکترونیکی، دستگیره هوشمند درب ها و امکانات فناورانه کابین از دیگر ویژگی های این محصول است.

فاصله محورها در هنگچی ۱ برابر با ۳۱۵۰ میلیمتر است.

هنگچی ۲

هنگچی 2

شباهت های زیادی به محصول شماره ۱ دارد اما از منظر ابعاد کوچکتر است. در این محصول نیز از رینگ های ۲۲ اینچی استفاده شده است. آینه های الکترونیکی نیز جز ویژگی های آن است. هنگچی ۲ با رنگ سبز چشم گربه ای معرفی می شود.

هنگچی ۳

هنگچی ۳

این محصول یک شاسی بلند متوسط که طراحی خاص خود را در مقایسه با محصولات ۱ و ۲ دارد. چراغ های اصلی گرافیک داخلی متشکل از هالوژن و ال ایی دیی دارند. گریل تا حدود زیادی ما را به یاد محصولات استون مارتین می اندازد. اینجا خبری از آینه های الکترونیکی نیست. رینگ ها در اندازه ۲۲ اینچی انتخاب شده اند.

هنگچی ۴

هنگچی ۴

این محصول به عنوان یک ام پی وی تمام الکتریکی ۷ سرنشین معرفی شده است. بخش دماغه طراحی به سبک فیلم های علمی تخیلی دارد و کاملا آینده نگر به نظر می رسد. ستون های اتاق طراحی مخفی دارند و در نمای جانبی جلب نظر نمی کنند تا این محصول ظاهری یکپارچه را به نمایش بگذارد.

هنگچی ۵

هنگچی ۵

در کلاس کامپکت اس یو وی معرفی شده و طراحی بخش دماغه به محصولات ۱ و ۲ نزدیک است. آینه های الکترونیکی جانبی و رینگ های ۲۱ اینچی از دیگر ویژگی های آن است.

هنگچی ۶

هنگچی ۶

کراس اوور جمع و جور تمام الکتریکی است که از طراحی گریل بسته و چراغ های باریک در بخش دماغه استفاده می کند. آینه های این محصول هم الکترونیکی هستند. در ستون آخر طراحی این کراس اوور به سبک ب ام و سری اکس و پورشه انجام شده است.

منبع: عصر ایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.