سرویس دوره‌ای خودرو در محل با اپلیکیشن «اتوکلیک»

قطعه نیوز: مدتی است که گروه صنعتی ایران‌خودرو و ایساکو، با ارائه اپلیکیشنی سعی در کاهش هزینه و صرفه‌جویی در زمان مشتریان خود برای انجام سرویس‌های دوره‌ای دارد.

چندین سال است با گسترش فضای رسانه‌ای و آشنایی بیشتر مردم با دنیای الکترونیک و فضای مجازی، بسیاری از امور روزانه با استفاده از اپلیکشین‌ها و وب‌سایت‌ها به راحتی انجام می‌شود.

یکی از دغدغه‌های دارندگان خودرو، انجام سرویس‌های ادواری خودرو به منظور حفظ سلامت فنی خودرو است. اما این کار ممکن است ساعت‌ها و حتی چند روز از وقت آن‌ها را بگیرد. زیرا برای بردن خودرو به نمایندگی‌های مجاز باید علاوه‌بر پیمودن مسافت‌های طولانی، ساعات زیادی را در ترافیک سپری کنند و مدتی را برای انجام سرویس‌های مربوطه منتظر بمانند و مجددا همان مسیر را بازگردند.

به همین دلیل مدتی است گروه صنعتی ایران‌خودرو و ایساکو، با ارائه اپلیکیشنی سعی در کاهش هزینه و صرفه‌جویی در زمان مشتریان خود برای انجام سرویس‌های دوره‌ای دارند. این اپلیکشین به گونه‌ای است که دارندگان محصولات ایران‌خودرو با نصب آن روی تلفن همراه خود، می‌توانند برای انجام سرویس‌های دوره‌ای که شامل تعویض روغن موتور، فیلتر روغن، فیلتر هوای موتور و اتاق و همچنین تنظیم باد چرخ‌ها می‌شود، در قسمت «اتوکلیک» درخواست سرویس‌کار کنند تا تمامی خدمات یاد شده در محل به صورت فوری انجام شود.

لازم به ذکر است که سرویس‌کارها با استفاده از موتورسیکلت‌های مخصوصی که به تمامی ابزار و وسایل مورد نیاز تجهیز شده‌اند، به محلی که مشتری از پیش تعیین کرده اعزام می‌شوند و در کمترین زمان ممکن به ارائه خدمات می‌پردازند. در این روش دیگر نیازی به مراجعه حضوری مشتری به نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو نیست و تنها با درخواست از طریق اپلیکیشن ایساکو، می‌توانند تمامی خدمات مورد نظر خود را در محل دریافت کنند.

از جمله ویژگی‌های استفاده از اپلیکیشن ایساکو می‌توان به صرفه‌جویی در وقت و هزینه اشاره کرد. زیرا سرعت عمل در این روش بسیار بالا بوده و در مدتی کمتر از ۳۰ دقیقه تمامی خدمات مربوط به سرویس دوره‌ای خودرو در محل با حضور مشتری انجام می‌شود. از مزایای دیگر استفاده از اتو کلیک، اطلاع از هزینه خدمات قبل از اعزام سرویس‌کارها است و شما از همان لحظه‌ای که سفارش خدمات خود را در اپلیکیشن ثبت می‌کنید، پیش‌فاکتوری مشخص دریافت کرده که نشان می‌دهد در روز دریافت خدمات چه میزان هزینه باید پرداخت شود. همچنین با استفاده از این اپلیکیشن امتیازی به حساب کاربران افزوده می‌شود که با استفاده از آن می‌توانند در درخواست‌های بعدی و همچنین خرید قطعات یدکی از تخفیف ویژه‌ای برخوردار شوند.

کاربران با هدف کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت رسمی ایساکو به نشانی www.isaco.ir مراجعه کنند. از این طریق امکان نصب نصب اپلیکیشن اتوکلیک روی تلفن همراه نیز وجود دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.