نشست مشترک اعضای هیات مدیره دو انجمن قطعه‌سازی کشور در هتل ارم برگزار می‌شود

قطعه نیوز: نشست مشترک اعضای هیات مدیره انجمن سازندگان و مجموعه‌های خودرو کشور و اعضای هیات مدیره انجمن صنایع همگن قطعه‌سازان کشور بعد از ظهر امروز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار «قطعه نیوز»، شنیده‌ها حاکی از آن است که این جلسه بعد از ظهر امروز در محل هتل ارم برگزار خواهد شد.

نشست مشترک اعضای هیات مدیره این دو انجمن در حالی برگزار خواهد شد که موسسان انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور، سال ها قبل به دلایلی از جمله حضور نمایندگان دو خودروساز بزرگ کشور در ترکیب هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو، از این انجمن جدا شده و انجمن تازه ای با عنوان انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور را ایجاد کردند.

اصرار قابل توجه فرشاد مقیمی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، بر پیوند دو انجمن با یکدیگر در سخنرانی که در همایش سازندگان قطعات و مجموعه های محصول پروژه K132 داشت، یکی از دلایل تن دادن هیات مدیره دو انجمن به این نشست به نظر می رسد. فرشاد مقیمی در بخشی از اظهارات خود در مراسم هفتم تیرماه، از دو انجمن قطعه سازان و انجمن همگن قطعه سازان خواست تا در یک انجمن به یکدیگر بپیوندند و اعلام کرد که برای پرداخت معوقات تابع نظر قطعه سازان خواهد بود.

حال به نظر می‌رسد این عامل، در کنار مسائلی مانند عمق یافتن چالش‌های موجود در صنعت قطعه سازی، تعلیق معنادار پرداخت مطالبات از سوی خودروسازان به قطعه سازان، چالش های موجود در زمینه تامین ارز و مواد اولیه و… هیات مدیره دو انجمن را به نتیجه رساند تا در جلسه ای دو طرفه، نشست مشترک برگزار کنند و برای حل مشکلات در موضعی مشترک، به تشریک مساعی بپردازند.

نتیجه این جلسه بی شک تاثیر قابل توجهی بر شرایط قطعه سازان و احتمالا نحوه تعامل آنها با خودروسازان و سایر مسئولان در کشور خواهد داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.