تعامل قطعه‌سازان با ایران‌خودرو دیزل برای خوکفایی در تولید خودروهای تجاری

قطعه نیوز: سومین نشست مشترک قطعه‌سازان بزرگ کشور با ایران خودرودیزل برگزار شد. 

صبح امروز و در ادامه جلسات قبلی ایران خودرو دیزل با قطعه‌سازان و تأمین ‌کنندگان بزرگ و معتبر کشور، این شرکت میزبان ۱۴ نفر از مدیران عامل و نمایندگان شرکت‌های بزرگ قطعه‌ساز و اعضای زنجیره تأمین خودروهای تجاری بود.

در این گردهم‌آیی که از ساعات اولیه صبح،  آغاز و تا ظهر به طول انجامید، مدیریت عالی گروه صنعتی آذین‌خودرو، مدیرعامل شرکت آذین خودرو، مدیران عامل و مهندسی شرکت های برنز، آذین الکترونیک، فرنیا آذین پارس، پارمیدا، ایران اشبنت، آذین الکترو ایده، پروزن و مدیران شرکت ساپکو حضور داشتند، ضمن بازدید از نمایشگاه قطعات و ضرورت‌های ساخت داخل شرکت ایران خودرو دیزل، درباره جزئیات قراردادها گفتگو و به توافقات خوبی دست یافتند.

ایران خودرو دیزل به عنوان اولین تولید کننده خودروی کار در کشور،  که توان و امکان تولید ون دوگانه‌سوز را دارد قرار است که چهارده هزار دستگاه ون دوگانه‌سوز وانا با موتور EF7 و استاندارد زیست محیطی یورو ۵، به سازمانهای تاکسیرانی تحویل دهد.

لازم به ذکر است این  شرکت مصمم است در سال جهش تولید، برای رسیدن به چشم‌انداز ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری و دولت خدمتگزار، به بالاترین سطح ممکن از داخلی‌سازی قطعات برای محصولات خود مانند پیکاپ فوتون بنزینی، پیکاپ تونلند گازوییلی، مینی‌بوس آرین،  ون وانا، کامیون و کشنده فوتون و واگن هود دست یابد.

منبع: روابط عمومی ایران خودرو دیزل

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.