رشد ۶۳ درصد تولید در ایران خودرو فارس

قطعه نیوز: با برنامه ریزی های صورت گرفته در زنجیره تامین و همت کارکنان، تعداد تولید سایت ایران خودرو فارس در سه ماه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۳ درصدی افزایش یافت.

علی کریمی مدیرعامل ایران خودرو فارس با اعلام این خبر گفت: در بهار امسال موفق به تولید سه هزار و ۴۱۵ دستگاه خودرو شده ایم که در مقایسه با عدد دو هزار و ۹۳دستگاه سال گذشته در همین بازه زمانی،‌ افزایش ۶۳ درصدی را رقم زده ایم.

وی ادامه داد: برنامه تولید سایت ایران خودرو فارس در سال ۹۹، تولید ۲۰هزار دستگاه پارس سال تعیین شده که با توجه به تولید روزانه ۸۵ دستگاه شرایط برای دستیابی به این عدد در پایان سال  فراهم شده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۱۶هزار ۷۵۶ دستگاه خودرو پژو پارس سال در سایت فارس ایران خودرو تولید و به بازار عرضه شده است.

کریمی با تاکید بر اینکه  مطابق با مصوبه کمیته خودرو هیچ خودروی فاقد پلاک از شرکت ایران خودرو فارس خارج نمی شود گفت: با همکاری نیروی انتظامی خودروهای تولیدی پس از نصب پلاک از سایت تولیدی خارج و به مشتری تحویل داده خواهد شد.

عضو هیات مدیره ایران خودرو فارس درخصوص خودروهای دارای کسری قطعه گفت: در این مجموعه ۱۲۰۰دستگاه خودرو به طور میانیگن ۴ قطعه کسری دارند که با برنامه های صورت گرفته برای ترخیص قطعات از گمرک، خودروها به زودی تکمیل و روانه بازار خواهد شد.

منبع: ایکوپرس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.