فرایند تکمیل وجه برندگان قرعه‌کشی یکساله سایپا ۱۰ صبح ۲۶خرداد آغاز می‌شود

قطعه نیوز: قائم مقام مدیرعامل صبح امروز در مراسم قرعه‌کشی طرح پیش‌فروش یکساله گروه خودروسازی سایپا، اعلام کرد: دو مدل از پرایدها از مدار تولید خارج شد و بر اساس برنامه ریزی موجود پراید ۱۳۱ نیز از مدار تولید خارج خواهد شد.

به گزارش خبرنگار «قطعه نیوز»، مجید باقری با بیان اینکه قرار است ظرفیت خطوط تیبا و ساینا افزایش پیدا کند، گفت: محصولات جدید جایگزین محصولاتی خواهد شد که تولید آنها متوقف شده است که به این ترتیب سبد محصولات سایپا کامل میشود.

وی با اشاره به اینکه در فروش اخیر بیشترین استقبال از محصولات جدید سایپا بود، خاطرنشان کرد: محصولات جدید که معرفی شده بود مورد استقبال خوبی قرار گرفت.

به گفته باقری، به محض تکمیل خودروهای ناقص در روزهای آینده امکان فاکتور کردن حجم بیشتری از خودروها امکان پذیر خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه از برنامه ریزی صورت گرفته برای تحویل خودروها در زمان های اعلام شده اطمینان وجود دارد، اظهار کرد: خودروهایی که امروز انتخاب می شوند، دقیقا در بازه زمانی اعلام شده به مشتریان تحویل داده خواهند شد.

قائم مقام مدیرعامل سایپا افزود: از ساعت ۱۰ صبح فردا ۲۶ خرداد، فرایند تکمیل وجه آغاز شده و به مدت ۷۲ ساعت ادامه خواهد داشت.

به گفته وی در این مرحله نیمی از مبلغ پرداخت شده و مابقی پیش از تحویل خودرو پرداخت خواهد شد.

باقری در پایان تاکید کرد: تحویل به موقع خودروها از یک سو باعث خرسندی متقاضیان خواهد شد و از سوی دیگر به استقبال بیشتر مشتریان از محصولات شرکت سایپا خواهد انجامید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.