باتری مناسب برای انواع پژو پارس، ۴۰۵ و ۲۰۶

قطعه نیوز: انتخاب باتری مناسب برای خودروهای داخلی به خصوص انواع پژوهای تولید ایران خودرو با توجه به تنوع مدل آنها بسیار حائز اهمیت است. اگر شما مالک هر کدام از این مدل ها هستید باید توجه داشته باشید که باتری مناسب برای این خودروها باید با توجه به چیدمان قطبها، فضای جایگیری، ولتاژ باتری و ابعاد آن انتخاب شود تا در حالت عادی پاسخگوی نیاز خودرو باشد.

باتری مناسب برای انواع پژو پارس:

پژو پارس

پژو پارس محصول ایران خودرو در انواع مدل ها شامل پژو پارس سال، ELX، LX، TUM، TU5 و XU7 به بازار عرضه می‌شود. باتری های ۶۶ و ۷۴ آمپر با ابعاد ۲۸*۱۸*۲۸ سانتی‌متر مناسب ترین باتری برای این مدل ها به شمار می رود.

بر این اساس  باتری های ۶۶ و ۷۴ آمپر اوربیتال وان سیلور، دلکور، زیتکس برنا باتری، واریان صبا باتری و سوزوکی، مناسب ترین پیشنهادات برای استفاده در این مدل های پژو پارس محسوب می شوند.

باتری مناسب برای پژو ۴۰۵:

پژو ۴۰۵ محصول ایران خودرو در مدل های پژو ۴۰۵، GLX، GLI، SLX و دوگانه سوز به بازار عرضه می‌شوند که مانند انواع پژو پارس، انواع باتری های ۶۶ و ۷۴ آمپر برای آنها مناسب هستند.

باتری های ۶۶ و ۷۴ آمپر با برندهایی که برای پژو پارس نام برده شد، برای انواع پژو ۴۰۵ نیز مناسب است. اما باید توجه داشت ابعاد مناسب برای این محصول، ۱۹*۱۸*۲۷.۵ سانتی‌متر خواهد بود.

باتری مناسب برای پژو ۲۰۶:

پژو ۲۰۶

پژو ۲۰۶ به عنوان خودروی تولید ایران خودرو نیز در تیپ‌های مختلف شامل تیپ۲، تیپ۳، تیپ۵ و SD به بازار خودرو عرضه شده اند. با توجه به تنوع مدل های پژو ۲۰۶، مناسب ترین باتری ها برای این خودرو باتری های ۵۰، ۵۵ و ۶۰ آمپر هستند.

بر این اساس باتری های ۵۰، ۵۵ و ۶۰ آمپر اوربیتال وان سیلور، واریان صبا باتری و سوزوکی، باتری های ۵۵ و ۶۰ آمپر زیتکس برنا باتری و باتری های ۶۰ آمپر دلکور و ایندیگو هیوندای مناسب ترین باتری ها برای انواع تیپ های پژو ۲۰۶ به شمار می روند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.