زمان رسیدگی به پرونده رامک خودرو اعلام شد

قطعه نیوز: وکیل مالباختگان شرکت رامک خودرو در مورد تاریخ برگزاری جلسه رسیدگی به پرونده رامک خودرو، گفت: جلسه رسیدگی به پرونده رامک خودرو ۱۹ خرداد برگزار می‌شود.
آقای رسول کوهپایه زاده در مصاحبه‌ای با اعلام این خبر، گفت: این پرونده در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران، به ریاست قاضی کشکولی برگزار می‌شود. هفته آینده به این پرونده رسیدگی خواهد شد، گفت: این پرونده چندین هزار شاکی دارد که از جمله پرونده‌های بزرگ محسوب می‌شود.
وکیل مالباختگان شرکت رامک خودرو اظهار داشت: با توجه به تعداد زیاد شکات و نوع اتهام مندرج در کیفرخواست که کلاهبرداری شبکه‌ای است، درخواست موکلین و شکات از دادگاه این است که با برگزاری جلسات دادگاه در سالن اجتماعات امکان و فرصت بیان شکایت و تظلم خواهی برای مالباختگان فراهم شود.
وی ادامه داد: با توجه به وضعیت کرونا و فضای محدود دفتر دادگاه، امکان استماع شکایت شکات مطابق موازین و اصول دادرسی عادلانه کیفری فراهم نیست.
گفتنی است که پرونده رامک خودرو بیش از ۷ هزار شاکی دارد که تمامی آن‌ها برای دریافت خودروی تیوولی مبالغ مختلفی را به حساب این شرکت واریز کرده اند، اما با گذشت بیش از ۲ سال از واریز آن‌ها هنوز خودرو به مالباختگان تحویل داده نشده است.
منبع: صدا و سیما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.