آغاز فعالیت شرکت خودروسازی فولکس واگن

قطعه نیوز: شرکت خودروسازی فولکس واگن آلمان به تازگی اعلام کرده است که از تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۲۰ فعالیت و خطوط تولید کارخانه‌های خود را آغاز خواهد کرد.

شرکت خودروسازی فولکس واگن آلمان که بدون شک یکی از بزرگترین خودروسازان جهان به شمار می رود و سهم قابل توجهی از بازار فروش خودرو در کشورهای مختلف جهان را به خود اختصاص داده است، به تازگی اعلام کرده است که در اواسط ماه جاری میلادی یعنی تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۲۰ آماده بازگشایی و از سرگیری فعالیت و خطوط تولید کارخانه های خود در ایالت های پوئبلا و گوآناخوآتو مکزیک خواهد بود.

فعالیت کارخانه های فولکس واگن در مکزیک همچون سایر خودروسازان تحت تاثیر شروع گسترده و پاندمی ویروس خطرناک و مرگبار کرونا و اعلام وضعیت اضطراری و قرنطینه از سوی دولت کشورهای مختلف جهان، از ماه مارس سال جاری میلادی تعطیل و متوقف شده بود.

فولکس واگن در کنار سایر خودروسازان فعال در مکزیک در طول یکی دو ماه اخیر تلاش های زیادی برای کسب مجوز از سوی دولت این کشور برای راه اندازی و بازگشایی کارخانه های خود کرده‌است و حالا به نظر می رسد که به زودی تلاش آنها به ثمر خواهد نشست و فعالیت کارخانه‌های آنها بعد از دو ماه تعطیلی در اواسط ژوئن آغاز خواهد شد.

دولت مکزیک پیشتر در برابر تلاش خودروسازان برای راه‌اندازی کارخانه‌های خود در این کشور مقاومت کرده و بر این باور بود که هنوز شرایط ابتلا به ویروس کرونا در مکزیک بحرانی است و زمان مناسبی برای بازگشایی و اثرگذاری فعالیت‌های تجاری و اقتصادی به شمار نمی رود.

منبع: ایسنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.