اجرای مستمر پروژه‌های بهبود در راستای ارتقای کیفیت محصولات

قطعه نیوز: معاون کیفیت گروه صنعتی ایران‌خودرو از تحقق ۶۵ درصدی و پایش اثربخشی ۱۵ درصد از پروژه های بهبود کیفیت سال گذشته برای محصولات خبر داد و گفت: تحقق ۲۰درصد باقی مانده در کنار پروژه‌های تعریف شده برای سال جاری دنبال می‌شود.

مجتبی استادرحیمی معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو در این باره اضافه کرد: ۵۴درصد از پروژه های سال گذشته مربوط به حوزه تامین قطعه با نظارت بر فرآیند تولید در شرکت های تامین کننده ایران خودرو و ۳۶ درصد نیز در حوزه تولید محصول بوده است. ۱۷ درصد پروژه ها نیز در حوزه کیفیت طراحی و مهندسی به اجرا گذاشته شده است.

وی با بیان این که ارتقای سطح کیفیت محصولات در شاخص های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، بهبود کیفیت محصولات در آدیت نهایی و ارتقای سطح طراحی و سیستم محصولات در سال جهش تولید دنبال می‌شود تاکید کرد: برای ارتقای سطح کیفیت تمام گروه های محصول ایران خودرو در سال جاری هدفگذاری کرده‌ایم.

استادرحیمی از برنامه ارتقای سطح کیفیت سمند به سه ستاره، پژو ۴۰۵اس.ال.ایکس به سه ستاره، هایماS5 به چهار ستاره، آریسان به سه ستاره در حوزه بهبود شاخص ISQI خبر داد و گفت: بهبود ۱۰ درصدی امتیاز محصولات خانواده ۲۰۷، دنا و ۲۰۶ نیز در سال جاری دنبال می شود.

وی ادامه داد: در حوزه ارتقای کیفیت طراحی محصول پروژه های متعددی در سیستم های مکانیزم تعویض دنده، سیستم خنک‌کاری محصولات، ارتقای کیفیت بدنه و موتورهای تولیدی برنامه‌ریزی شده که نتیجه آن بهبود عملکرد خودروها و افزایش راحتی و ایمنی راننده و سرنشینان در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان خواهد بود.

منبع: ایکوپرس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.