فردا برای اجرای طرح ترافیک تصمیم‌گیری می‌شود

قطعه نیوز: رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از اتخاذ تصمیم نهایی برای اجرای طرح ترافیک همزمان با پایان ماه مبارک رمضان در جلسه فردا خبر داد.

غلامحسین محمدی با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: پایدارسازی منابع درآمدی و پایداری فرهنگی و اجتماعی از مواردی بود که شهرداری تهران مورد توجه جدی خود قرار داده بود و در مسیر تحقق این اهداف مهم نیاز به تولید ادبیات جدیدی داشتیم که زندگی در شهر و حق شهروندان به شهر را تعریف کنیم و به گونه‌ای تعلق خاطر مردم به تهران افزایش پیدا کنند که روابط عمومی یکی از وظایف کلیدی‌اش اجرای این موارد بود البته شهردار تهران نیز در همه صحبت‌های خود به این موارد توجه ویژه‌ای داشته است. طبق نظرسنجی‌های انجام شده بخش عمده‌ای از این ادبیات خوشبختانه به شهروندان تهران منتقل شده است.

محمدی در پاسخ به سوالی در خصوص نقش شهردار تهران در جلسات ستاد ملی کرونا و دنبال کردن حقوق شهر تهران گفت: نقش شهردار تهران در این ستاد نقش کلیدی است و گزارشاتی که ارائه کرده مورد توجه و بعضا مبنای تصمیم گیری‌ها قرار گرفته است. در تعیین اقلام و فعالیت‌های مرتبط در حوزه میادین تره بار و فروشگاه‌های شهروند اقدامات جدی انجام دادیم اما در مورد جبران خسارات و ضرر و زیان شهرداری و سایر کسب و کارها باید بگویم این مبحث هنوز بسته نشده و در حال پیگیری است البته تاکنون کمک‌هایی واصل شده همانند آن چه که برای دستفروشان از طریق بنیاد مستعضفان و بیکاران از طریق تامین اجتماعی انجام شد. همچنین در همکاری با سپاه بیش از ۱۰۰هزار بسته غذایی در تهران توزیع شد.

وی تاکید کرد: در تعامل با دستگاه‌های مختلف می‌توانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم. در مقوله زلزله ما تنها نهادی بودیم که به‌صورت جدی در همان شب وقوع زلزله اطلاع‌رسانی به شهروندان را دنبال کردیم. یکی از نشانه‌های تعامل با سایر دستگاه‌ها به نتیجه رسیدن موضوع پادگان ۰۶ است.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری  تهران در خصوص اجرای طرح ترافیک  با پایان ماه مبارک رمضان گفت: در مورد طرح ترافیک فردا جلسه‌ای برگزار خواهد شد و تصمیم نهایی اعلام می‌شود. ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم گیری در این حوزه را به شورای عالی ترافیک و شهرداری تهران واگذار کرده است بنابراین تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.

منبع: ایسنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.