گارانتی سایپایدک در طرح «خدمات خودرو در محل»

قطعه نیوز: قطعات و خدماتی که در طرح «خدمات خودرو در محل» برای خودروهای مشتریان گروه سایپا ارائه می شود علاوه بر اجرت رایگان، ضمانت شبکه خدمات پس از فروش را نیز به همراه دارد.

اجرای طرح «خدمات خودرو در محل» شرکت امداد خودرو سایپا که از روزهای پایانی سال ۹۸ آغاز شده است تا پایان اردیبهشت ماه جاری همچنان با اجرت، و ایاب ذهاب رایگان ادامه خواهد داشت.

در اجرای طرح امدادخودروسایپا که با هدف کمک به شبکه نظام سلامت کشور و مقابله با شیوع ویروس کرونا اجرا شد، خدمات امدادی گروه خودروسازی سایپا از جمله انجام سرویس های دوره ای به صورت رایگان و در محل مورد نظر مشتریان انجام می شود تا از مراجعه هموطنان به نمایندگی ها و سایر تعمیرگاه ها جلوگیری شود.

این طرح ابتدا قرار بود تا پایان فروردین ماه اجرا شود اما با توجه به استقبال هموطنان و تاکید شبکه بهداشتی کشور مبنی بر ادامه اقدامات ضد کرونایی، به دستور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شد.

علاوه بر این، امدادخودروسایپا برای اجرای بهتر این طرح، نسبت به افزایش امدادگران، خودروهای امدادی و تقویت مرکز تماس خود اقدام کرده و امدادگران این شرکت تا ساعت ۲۲ نسبت به ارائه خدمات اقدام می کنند.

هموطنان می توانند برای درخواست “خدمات خودرو در محل” با شماره سراسری ۰۹۶۵۵۰ و یا شماره ۸۴۴۴۴ با پیش شماره ۰۲۱ تماس گرفته و از خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا بهره مند شوند.

منبع: سایپانیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.