تایر ایرلس، روندی رو به توسعه در جهان

قطعه نیوز: در سال‌های اخیر به دلیل برخی از معایب تایرهای پنوماتیک، توسعه تایرهای ایرلس توجه بسیاری از محققان و شرکت‌های تایرسازی از جمله میشلن و بریجستون را به خود جلب کرده است.

در این خصوص امیرحسین شهدادی، عضو مرکز نوآوری گروه صنعتی بارز اظهار نظر کرد:

«در سال‌های اخیر به دلیل برخی از معایب تایرهای پنوماتیک، توسعه تایرهای ایرلس توجه بسیاری از محققان و شرکت‌های تایرسازی از جمله میشلن و بریجستون را به خود جلب کرده است. این نوع از تایرها مزایایی از جمله عدم نیاز به کنترل فشار هوای تایر و عدم پنچری را دارا هستند.

دنبال کردن روند جهانی نشان می‌دهد استفاده از این تایرها طی ۵ سال آینده فراگیر خواهد شد. در حال حاضر این نوع از تایرها اغلب برای خودروهای نظامی، خاکی‌رو و به طور کلی وسایل نقلیه‌ای که سرعت کمی دارند، طراحی شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از پروژه‌هایی که در مرکز نوآوری گروه صنعتی بارز در حال انجام است، پروژه طراحی و ساخت تایر ایرلس می‌باشد. تحلیل رفتار استاتیکی و دینامیکی این نوع تایر در برخورد با موانع مختلف یکی از مهم‌ترین گام‌های این پروژه است.

بعد از انجام این مرحله در مرکز نوآوری، مستندات آن در مجله معتبر Tire Technology Annual Review 2019 منتشر و به عنوان یکی از سخنرانی‌های کلیدی در کنفرانس بین‌المللی Tire Technology 2020 که چندی پیش در شهر هانوفر کشور آلمان برگزار شد، مورد پذیرش قرار گرفت. لازم به ذکر است این مهم برای اولین بار برای گروه صنعتی بارز حاصل می‌شود.»

منبع: روابط عمومی بارز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.