تاکسی‌های منطقه ۲ تهران به کاور جداکننده مجهز شدند

قطعه نیوز: معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری منطقه دو گفت: به منظور حفظ سلامت شهروندان و رانندگان، ایمن سازی ناوگان حمل و نقل عمومی در برابر کرونا اجرا شد.

امیرحسین حیدر نیا با اعلام این خبر گفت: با توجه به سهم ناوگان حمل و نقل عمومی در شیوع ویروس کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ایمن سازی تاکسی‌ها و اتوبوس‌های فعال در منطقه با هدف صیانت سلامت رانندگان و شهروندان در برابر ابتلا به بیماری کرونا اجرا می‌شود.

وی با اشاره به تجهیز بیش از یکهزار دستگاه تاکسی به کاور جدا کننده راننده، گفت: در مرحله نخست بیش از ۵۰۰ عدد کاور محافظ راننده با همکاری سازمان تاکسیرانی در خطوط پر تقاضای منطقه از جمله پایانه‌های سازمان آب، میدان صنعت و ونک توزیع شد.

حیدرنیا افزود: در مرحله دوم ۵۰۰ عدد کاور جداکننده توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه جهت تجهیز سایر خطوط تاکسیرانی تهیه و توزیع می‌شود.

معاون شهردار منطقه دو در ادامه به نصب کاور جداکننده راننده در بخشی از خطوط اتوبوسرانی منطقه اشاره کرد و گفت: به منظور قطع زنجیره انتقال شیوع کرونا، با علامت گذاری طرح فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس‌ها اجرا شد.

به گفته وی به منظور حفظ سلامت رانندگان و شهروندان، ضمن توزیع محلول ضدعفونی کننده به تمامی اتوبوس و تاکسی‌های خطوط منطقه، شستشو و ضدعفونی اتوبوس‌ها به صورت مستمر انجام می‌شود.

حیدر نیا با بیان اینکه رانندگان حمل و نقل عمومی از مشاغل پرخطر در معرض ابتلا به ویروس کرونا هستند و رعایت نکات بهداشتی و ایمنی برای آنها بسیار حائز اهمیت است افزود: بر همین اساس ضمن ارائه آموزش‌های لازم در خصوص الزامات بهداشتی به تاکسیرانان و رانندگان اتوبوس، بروشورهای آموزش الزامات بهداشتی در اتوبوس‌ها توزیع شد.

وی در پایان نظارت بر رعایت اصول فاصله گذاری اجتماعی در تاکسی‌ها را از دیگر اقدامات این حوزه برشمرد.

منبع: مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.