اولین نسخه اپلیکیشن اتواَپ منتشر شد

تعمیرگاهی به وسعت یک شهر

قطعه نیوز: اپلیکیشن اتواپ توسط «شرکت تعاونی تعمیرکاران خودرو فاوا» که تحت نظر «اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران» فعالیت می‌کند، به منظور ارائه خدمات مورد نیاز جامعه فعالیت خود را آغاز کرده و با هدف رفع نیازهای مالکان خودرو، فعالیت خود را توسعه و ادامه خواهد داد.

به گزارش قطعه نیوز، اتواپ راهی ساده و سریع پیش پای افرادی می‌گذارد که به دنبال تعمیرکار خودرو هستند. به این ترتیب کاربران می‌توانند به وسیه اتواپ نزدیک‌ترین تعمیرگاه را پیدا کرده، مشخصات تعمیرگاه‌ها را بررسی کنند و امتیازات و نظراتی که سایر کاربران درباره آن تعمیرگاه ثبت کرده‌اند را مشاهده کنند. همچنین امکان استفاده از قابلیت مسیریابی تا محل تعمیرگاه نیز در این اپلیکیشن وجود دارد.

به وسیله استفاده از گزینه «نرخ مصوب اتحادیه» در منوی کنار اپلیکیشن، کاربران می‌توانند فهرست خدمات تعمیر خودرو به همراه قیمت مصوب اتحادیه تعمیرکاران را مشاهده کنند. در صورت نیاز به تعمیرکار در محل، مشتریان این امکان را دارند تا از طریق گزینه «تعمیر در محل» درخواست خود را ثبت کنند تا در سریع‌ترین زمان، تعمیرکار به محل مورد نظر آنها اعزام شود.

در عین حال در زمان خرید و فروش خودرو مشتریان می‌توانند از کارشناسان فنی اتواپ برای بررسی دقیق خودرو از لحاظ فنی و بدنه در گزینه «کارشناس فنی خودرو» بهره ببرند.

خرید قطعه مورد نیاز خودرو از فروشگاه آنلاین، خدمت دیگری است که استفاده از این اپلیکیشن برای مشتریان فراهم می‌کند. لازم به ذکر است فروشگاه اتواپ قطعه اصلی را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت، به صورت مستقیم از تامین‌کننده و تولید‌کننده در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.