برگزاری مسابقات نسکار الکترونیکی به کمک حقیقت مجازی

قطعه نیوز: مسابقات سری حرفه‌ای نسکار الکترونیکی eNASCAR iRacing به کمک حقیقت مجازی و شبیه ساز مسابقات iRacing simulator برگزار می‌شود.

سری حرفه ای نسکار الکترونیکی eNASCAR iRacing در همان زمان برگزاری مسابقات اصلی به کمک حقیقت مجازی و شبیه ساز مسابقات iRacing simulator به قوت خود باقی است. درست است که مسابقات شبیه سازی شده اند اما رانندگان، همان رانندگان واقعی مسابقات نسکار هستند.

نه تنها رانندگان واقعی و فعلی مسابقات نسکار در این مسابقات شبیه سازی شده مجازی شرکت دارند، بلکه اسطوره های این عرصه مثل دیل ارنهارت جونیور هم به پشت فرمان برگشته اند. ماه گذشته دنی هاملین پرچم مسابقات در فضای مجازی را در دست داشت که در مسابقه سرعت مجازی میامی پرچم زد.

گزارشگران پای ثابت این مسابقات، جف گوردن، مایک جوی و لری مکرینولدز روی این مسابقات اظهار نظر می کنند، تحلیل گر مسابقات هم کلینت بویر است، طوری که حال و هوای مسابقات نسکار حفظ شده است.

مخاطبان این مسابقات به قدری بزرگ شده است که فاکس مسابقات مجازی را از ۱۰ مه (۲۱ اردیبهشت) پخش زنده می کند. بر اساس برنامه ریزی ها ۳ مه (۱۴ اردیبهشت) مسابقات سرعت دوور برگزار شد. مسابقات سرعت مارتینزویل در ۱۰ مه (۲۱ اردیبهشت) برگزار خواهد شد.

همچنین نسکار مسابقات جدیدی را طرح ریزی کرده تحت عنوان «توفان شنبه شب» که به صورت زنده در وبسایت eNASCAR.com پخش می شود. این مسابقات مخصوص رانندگان کاپ غیرنسکار است که در فضای شبیه سازی شده برگزار می شود. این مسابقات در مسیر های کوتاه طرح ریزی شده اند.

برای کسانی که تلویزیون کابلی یا ماهواره اندارند، امکان تماشای مسابقات مجازی نکسار در تلویزیون های اینترنتی از قبیل Sling TV (که پولی است و ماهانه ۳۰ دلار هزینه دارد)؛ YouTube TV (با هزینه ۵۰ دلار در ماه)؛ HULU (با هزینه ۵۰ دلار در ماه) ؛ Fubo TV ( با هزینه ۵۰ دلار در ماه) قابل تماشا است.

نسکار (NASCAR) به انجمن ملی مسابقات خودروهای کارکرده (National Association for Stock Car Auto Racing) در آمریکا گفته می‌شود که بزرگ‌ترین برگزارکننده مسابقات اتوموبیل‌رانی در ایالات متحده آمریکا است و از جمله محبوب‌ترین مسابقات اتوموبیل‌رانی به حساب می آیند و سه بخش اصلی دارند:

جام نکستل (NEXTEL Cup)
دوره‌مسابقات تریلی کرفتسمن (Craftsman Truck Series)
دوره‌مسابقات بوش (Busch Series)

نسکار ۱۵۰۰ مسابقه در ۱۰۰ میدان خودرورانی، در ۳۹ ایالت آمریکا و همچنین در کانادا و مکزیک برگزار می‌کند. محل اصلی نسکار در دایتون بیچ در فلوریدا است.

منبع: سایپانیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.