انتشار تصاویر جدیدی از فیس لیفت بی ام و سری ۵

قطعه نیوز: سال ۲۰۲۱، بی‌ام‌و مدل فیس‌لیفت سری ۵ را با کد G30 LCI عرضه می‌کند. این محصول بسیار زیبا و محافظه‌کارانه طراحی شده است و درعین‌حال، ظاهر اسپرت بی‌ام‌و را دارد.

طراحی‌های جدید بی‌ام‌و برای عده‌ای ناامیدکننده است. بعد از اینکه خودرو مفهومی سری ۴ بی‌ام‌و به‌همراه نسخه‌ی برقی آن (از مدل‌های بی‌ام‌و سری i) رونمایی شدند، به‌نظر می‌رسد هر محصول جدید باواریایی‌ها فقط طرح جلوپنجره‌ی معروفش عوض می‌شود و این موضوع کسل‌کننده است؛ هرچند تصاویری که از بی‌ا‌م‌و سری ۵ جدید منتشر شده، روحیه‌ای تازه به طرفداران این برند آلمانی بخشیده است.

این تصاویر قانونی هستند و دراصل، فیس‌لیفت جدید سری ۵ را نشان می‌دهند. این خودرو بی‌ام‌و از جلوپنجره‌ای با اندازه‌ی مناسب و هد‌لایت‌های خوش‌قیافه و طراحی تهاجمی قسمت جلو، به‌ویژه همراه بسته‌ی پرفورمنس M، بهره می‌برد. این خودرو زیبا و محافظه‌کارانه طراحی شده است و درعین‌حال، ظاهر اسپرت بی‌ام‌و را دارد.

هد‌لایت‌های به‌کاررفته در این خودرو بی‌ام‌و، زیباترین نمونه‌ای است که در بی‌ام‌و‌های مدرن استفاده شده است. اندازه‌ی این چراغ‌ها بسیار مناسب است و یک پله به‌‌طرف کاپوت قرار گرفته‌اند. برآمدگی‌های زیر آن نیز به‌طرف بیرون متمایل شده و ظاهر جلو را مزین کرده‌ است. چراغ‌های داخل نیز طراحی مربعی و تیز‌گوشه دارد؛ باوجوداین‌، هنوز از چراغ‌های جفت‌دایره‌ای آیکون بی‌ام‌و الهام می‌گیرد.

برخلاف جلو خودرو، تیم باواریا توجه چندانی به طراحی قسمت عقب نکرده‌ است. درواقع، قسمت پشت بی‌ام‌و G30 LCI، تفاوت بسیار کمی با مدل قبل دارد و به‌نظر می‌رسد فقط چند مؤلفه‌ی مربوط به روشنایی چراغ‌ها عوض شده است. با اینکه بی‌ام‌و سری ۵ به‌اندازه‌‌ی خودرو‌های سری ۴ پرزرق‌و‌برق نیست، نمای پشت درعین سادگی، به‌اندازه‌ی کافی زیبا است.

پیش‌ از فیس‌لیفت، نسل G30 با اینکه سال‌ها از معرفی آن می‌گذرد، یکی از خودروهای خوش‌قیافه‌ی بی‌ام‌و بود. هد‌لایت‌های شکیل‌تر و طراحی اسپرت‌تر جلو و چراغ‌های متفاوت عقب، سری ۵ جدید را به یکی از محصولات زیبای روز تبدیل کرده است.

منبع: زومیت

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.