عرضه سیستم سرگرمی جدید برای مدل‌های کلاسیک پورشه

قطعه نیوز: پورشه سیستم سرگرمی جدیدی برای مدل‌های کلاسیک عرضه کرده است که دسترسی به عملکردهای متداول مانند تلفن و رسانه‌ها و ناوبری را فراهم می‌کند.

پورشه کلاسیک با رونمایی سیستم اطلاعاتی و سرگرمی جدید، مدل‌های قدیمی خود را به‌روزرسانی کرده است. سیستم‌های سرگرمی جدید پورشه در دو حالت مختلف دردسترس هستند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا به‌صورت یکپارچه در فضای داخل کابین خودروهای کلاسیک پورشه ترکیب شوند.

اولین مورد معروف به PCCM، برای خودروهای کلاسیک با درگاه رادیویی DIN-1 طراحی شده است؛ درنتیجه، می‌توان آن را در خودرو پورشه ۹۱۱ شامل مدل‌های F دهه ۱۹۶۰ تا مدل ۹۹۳ متعلق به اواسط دهه‌ی ۱۹۹۰ نصب کرد. خودروساز آلمانی خاطرنشان کرده است استفاده از این سیستم سرگرمی در مدل‌های قبلی پیشرانه جلو و پیشرانه‌وسط نیز امکان‌پذیر است.

باتوجه‌به محدودیت‌های اندازه، این سیستم سرگرمی از صفحه‌نمایش لمسی کوچک ۳/۵ اینچی و دو دستگیره دوار و ۶ دکمه بهره می‌برد که دسترسی به عملکردهای متداول مانند تلفن و رسانه‌ها و ناوبری را فراهم می‌کند. با وجود اندازه‌ی کوچک، این سیستم اطلاعاتی و سرگرمی از قابلیت‌های Apple CarPlay و امکان دریافت ایستگاه‌های رادیویی دیجیتال برخوردار است. از امکانات دیگر این سیستم سرگرمی اتصال AUX، بلوتوث، USB و درگاه کارت حافظه SD را می‌توان نام برد.

سیستم سرگرمی PCCM Plus مدرن‌تر به‌نظر می‌رسد؛ زیرا دستگاه DIN-2 آن برای پورشه ۹۱۱ (۹۹۶) و نسل اول پورشه باکستر (۹۸۶) طراحی شده است. این دستگاه از صفحه‌نمایش هفت‌اینچی بزرگ و تمام قابلیت‌های سیستم سرگرمی کوچک‌تر PCCM بهره می‌برد. سیستم سرگرمی PCCM پلاس همچنین از Android Auto پشتیبانی می‌کند.

سیستم‌های اطلاعاتی و سرگرمی پورشه هم‌اکنون برای سفارش دردسترس هستند و در جعبه‌هایی با مضمون نوآورانه و مدرن عرضه می‌شوند که ابتکار جالبی است. قیمت سیستم سرگرمی PCCM در اروپا از ۱،۵۵۸ دلار و مدل PCCM Plus از ۱،۷۳۸ دلار شروع می‌شود.

منبع: زومیت

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.