تحویل ۱۰هزار ست گان پزشکی تولیدی ایران خودروبه مراکز درمانی کشور

قطعه نیوز: گروه صنعتی ایران خودرو درراستای عمل به مسوولیت های اجتماعی در قبال جامعه، دومین محموله اقلام پزشکی شامل ۱۰ هزارست گان پزشکی تولیدی این خودرو ساز باحضورفرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا و مدیران ارشد به مراکز درمانی کشور ارسال شد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو درمراسم تحویل ۱۰ هزارست گان پزشکی به مراکز درمانی کشور گفت: این گروه صنعتی در راستای ایفای وظیفه مسئولیت اجتماعی خود در سنگر تولید، کمک به شبکه بهداشت در مقابله باویروس کرونا را دراولویت کاری خود قرار داده است.

فرشاد مقیمی افزود: این گروه صنعتی ضمن گرامی داشت ایثار گران عرصه سلامت اهتمام خودرادر پیوستن به پویش همدلی با کادر درمانی و مردم اعلام کرده است .  

وی تاکید کرد: گروه صنعتی ایران خودرومطابق با دستور العمل جامع مقابله با کرونا برگرفته از پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا ، شرایط لازم و کافی برای فعال بودن خطوط تولید و فراهم ساختن محیط امن کاری ایجادکرده است.

مقیمی تاکید کرد: تمهیدات متعدی برای حفظ سلامت کارکنان انجام شده و هیچ کوتاهی برای تامین شرایط و محیط کار امن نشده هرآنچه می شود درخانه برای ایجاد فضای امن درمقابله با بیماری کرونا انجام داد برای حضورایمن همکاران انجام می دهیم .

مقیمی تصریح کرد: شرکت مهرکام پارس یکی از شرکت های زیر مجموعه ایران خودرو تاکنون ۳۹۲ هزار ماسک تنفسی تولید کردو در اختیار شرکت ها ی مختلف قرار داده است .

وی اظهارامیدواری کرد: درسال جاری بتوانیم ضمن حفظ سلامت کارکنان و خانواده های آنان به راهبرد های تعیین شده  در تولید و تحویل خودرو به مشتریان نیز دست یابیم .

لازم به ذکر است دکتر علیرضا زالی رئیس ستاد مقابله با بیماری کرونا در تهران و هیات همراه از خطوط تولید ایران خودرو با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و همچنین خط تولید ماسک در شرکت مهر کام پارس بازدید کرد.

منبع: ایکوپرس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.