پیش‌بینی اتوبوس‌های کمکی برای تعدیل مسافر در خطوط بی آر تی

قطعه نیوز: مدیر عامل شرکت وحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در تشریح آخرین وضعیت سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی شرکت واحد در اولین روز اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند، طرح ترافیک و طرح سرویس رزروی صندلی اتوبوس گفت: سرویس دهی برنامه “به همراه” (برنامه رزرو اتوبوس) به دلیل برخی از مسائل فنی امروز امکان پذیر نشد و این احتمال وجود دارد که در چند روز آینده با بارگذاری اطلاعات این برنامه قابل استفاده شود.

محمود ترفع افزود: از صبح امروز به دلیل آغاز طرح فاصله گذاری هوشمند و حاضر شدن تعداد دو سوم کارمندان در اداره‌ها، سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی با سرعت قابل توجهی در حال انجام است و برای جلوگیری از تراکم جمعیت در خطوط پر تردد از دیگر خطوط کم مسافر چند دستگاه اتوبوس به خطوط پر مسافر اضافه شد.

وی ادامه داد: از صبح امروز در ایستگاه بی آر تی تئاتر شهر حاضر شدم و از نزدیک شاهد سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی بودم که خوشبختانه شکل سرویس دهی به گونه‌ای بود که چند دستگاه اتوبوس کم مسافر و خالی آماده سرویس دهی و مسافرگیری بودند.

ترفع تأکید کرد: از شهروندان می‌خواهم با توجه به تعداد بالای اتوبوس موجود در خطوط از ایجاد ازدحام و تراکم جمعیت در داخل اتوبوس خودداری کنند و به علایم و نشانه گذاری‌های داخل اتوبوس توجه داشته باشند تا با این اقدام گام موثری در قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا برداشته شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.