اقدامات پیشگیرانه پارس خودرو به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا

قطعه نیوز: شرکت پارس خودرو در راستای کنترل و جلوگیری از افزایش شیوع ویروس کرونا، مجموعه اقدامات پیشگیرانه‌ای را اجرا کرد.

به گزارش «قطعه نیوز»، تشکیل کمیته بحران و انجام همکاری‌های لازم به وزارت بهداشت در خصوص اجرای پروتکل‌های بهداشتی در سطح این شرکت، از جمله اقدامات اساسی در این زمینه به شمار می‌رود.

مجموعه اقدامات پیشگیرانه پارس خودرو به منظور جلوگیری از شیوع کرونا

اطلاع‌رسانی و آموزش روش‌های پیشگیری در واحدهای مختلف تولید، اداری، پشتیبانی و مراجعات از جمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه است. همچنین کاهش ساعت اداری کاری و شناورسازی ساعت خروج کارکنان از کیت‌های خروجی جهت عدم تجمع در زمان پایان ساعت اداری و کنترل روزانه وضعیت سلامتی و تب‌سنجی کارکنان رستوران و آشپزخانه و آبدارخانه را می‌توان از جمله این مجموعه اقدامات به شمار آورد.

تامین ماسک و ژل ضدعفونی جیبی شخصی برای کلیه همکاران و تهیه اقلام مورد نیاز جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و ضدعفونی سطوح مهتلف مثل درها، پله ها، محل های عبور و حضور کارکنان در ضمن بررسی بالینی افراد مشکوک در شرکت توسط تیم پزشکی نیز به عنوان اقدامات پیشگیرانه این شرکت محسوب می‌شود.

کنترل وضعیت سلامتی کارکنان و مراجعین با تب‌سنجی در بدو ورود به شرکت، حذف سرو نهار و شام، تغییر در منوی غذا و حذف غذاهای با ریسک بالای آلودگی نیز از جمله اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی برشمرده می‌شوند.

همچنین تهیه لیست بیماران خاص و اعلام عدم حضور ایشان با لحاظ مرخصی با حقوق جهت حفظ سلامتی آنها و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، تعطیلی مجموعه ورزشی، مهدکودک و ممنوعیت پذیرایی عمومی نیز به عنوان مجموعه اقدامات پیشگیرانه شرکت پارس خودرو، به منظور جلوگیری از شیوع کرونا به اجرا در آمده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.