صنعت خودرو به جمع فن‌بازارهای تخصصی اضافه می‌شود

قطعه نیوز: رئیس شبکه فن بازار ملی ایران گفت: عرضه ۱۳هزار و ۷۴۵ محصول دانش بنیان، ۲۱۰ قرارداد بازاریابی و تاسیس چند فن بازار استانی و تخصصی از جمله بخشی از فعالیت‌های این شبکه در سال ۱۳۹۸ بود.

میلاد صدرخانلو افزود: فعالیت‌های این شبکه در سالی که گذشت در چند حوزه قابل تقسیم بندی است. یکی از وظایف شبکه فن بازار ملی در کشور، اضافه کردن مراکز استانی و تخصصی فن بازار به این شبکه است که یکی از اولویت‌های اصلی شبکه فن بازار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری محسوب می شود.

فن‌بازارهای تخصصی «سلامت»، «صنعت خودرو» و «شهر هوشمند» 

رئیس شبکه فن بازار ملی ایران با اشاره به همکاری این نهاد با مجموعه‌های صنعتی کشور، بیان کرد: در زمستان ۱۳۹۸ تفاهم نامه‌ای با شرکت ساپکو (وابسته به گروه صنعتی ایران خودرو) در حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری منعقد شد تا اقدامات نهایی برای تشکیل فن بازار تخصصی صنعت خودرو با همکاری دو طرف انجام گیرد.

به گفته صدرخانلو، این تفاهم‌نامه در واقع سندی است برای راه‌اندازی فن بازار صنعت خودرو و این حوزه را نیز به جمع فن بازارهای تخصصی اضافه خواهد کرد.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد که با توجه به اقدامات انجام گرفته در سال جدید شاهد آغاز به کار عملیاتی سه فن بازار تخصصی تخصصی «سلامت»، «صنعت خودرو» و «شهر هوشمند»، علاوه بر  فن بازار تخصصی صنعت گاز باشیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.