کشف میلیاردی قطعات و لوازم خودروهای سنگین در همدان

قطعه نیوز: فرمانده انتظامی استان همدان از کشف یک انبار لاستیک خودروهای سنگین به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: روز گذشته خبری مبنی بر احتکار و دپو تعداد زیادی لاستیک خارجی متعلق به خودروهای سنگین در یک انبار واقع در بلوار شاهد به مأموران کلانتری ۱۴ همدان اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیمی از مأموران به سرپرستی رئیس کلانتری جهت بررسی صحت موضوع در محل اعلامی حاضر شدند.

سردار کامرانی صالح گفت: پس از بررسی مقدماتی و هماهنگی با مراجع قضائی مشخص شد که تعداد ۸۰۰ حلقه لاستیک خارجی مربوط به خودروهای سنگین محل انبار دپو شده بود.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریالی لاستیک‌های احتکار شده برابر نظر کارشناسان اداره صمت گفت: با دستور قضائی انبار فوق پلمب و مالک آن به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان همدان همچنین از کشف ۱۰۰ قطعه انواع لوازم و قطعات خودروهای سنگین به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در همدان خبر داد.

سردار کامرانی صالح اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه شخصی در یکی از محلات حاشیه‌ای شهر همدان اقدام به احتکار قطعات و لوازم خودروهای سنگین می‌کند، موضوع در دستور کار کارکنان کلانتری ۱۹ همدان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس پس از پیدا کردن آدرس دقیق محل این فرد و انباری که در آن به احتکار کالا دست زده همراه با نماینده سازمان صنعت و معدن و قاضی تعزیرات پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از محل دپو مقدار ۱۰۰ قطعه انواع لوازم و قطعات خودروهای سنگین کشف و یک نفر نیز دستگیر کردند.

وی ادامه داد: کارشناسان، ارزش کالاهای مکشوفه را ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی همدان با اشاره به پلمب انبار احتکار قطعات خودرو گفت: فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

منبع: مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.