استراتژی گروه صنعتی بارز در سال ۱۳۹۹ تدوین شده است

قطعه نیوز: سرپرست گروه صنعتی بارز با انتشار پیامی ضمن تبریک نوروز ۱۳۹۹ شمسی، از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر همکاران گروه صنعتی بارز در سال ۱۳۹۸ تقدیر کرد.

متن پیام نوروزی علی اکبر مشرفی که در ویژه نامه نوروزی ماهنامه داخلی گروه صنعتی بارز منتشر شد، به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عید سعید نوروز سال ۱۳۹۹ را به فرزندان عزیزم و همه همکاران بزرگوارم در گروه صنعتی بارز تبریک می گویم. انشالله که همه عزیزان و خانواده های محترمشان در پناه حق در سال ۱۳۹۹ و سالهای بعد از آن زنده، سالم و شاداب باشند. سال ۱۳۹۸ علیرغم پستی ها و بلندی ها و مشکلاتی که بخش تولید داشت، گذشت. سالی که با وجود مشکلات بخش تولید الحمدالله سال خوب و موفقیت آمیزی برای گروه صنعتی بارز در واحدهای کردستان، کرمان و سیرجان بود و خوشبختانه در سال ۱۳۹۸ علیرغم مشکلات فراوان به یک روند تولید قابلقبول رسیدیم و امیدواریم که در سال ۱۳۹۹ نیز شاهد توفیق هر چه بیشتر گروه صنعتی بارز باشیم.

متاسفانه در انتهای سال ۹۸ با پدیده نوظهور ویروس کرونا مواجه شدیم. این ویروس برای ما مانند سایر هموطنان امری ناشناخته بود و سیستم را با مشکلات فراوانی روبهرو کرد؛ خوشبختانه در حد امکان برای جلوگیری از نفوذ این ویروس اقداماتی را در سطح گروه انجام دادیم و تاکنون فرد آلوده مشکوکی نداشتیم؛ امیدوارم که خداوند توفیق بدهد ملت ایران و همه همکاران ما و خانواده های محترمشان از این ویروس در امان باشند و انشالله در سال جدید شاهد افول و رهایی از کروناویروس باشیم و همه اعضای گروه صنعتی بارز و خانواده های آنان در پناه حضرت حق زنده و سالم باشند.

چشم انداز گروه صنعتی بارز در سال ۱۳۹۹

استراتژی گروه صنعتی بارز برای سال ۱۳۹۹ تدوین شده است و الحمدالله برنامه های خوب تولیدی و توسعه ای برای بارز پیش بینی شده که مورد تایید مدیران محترم هلدینگ و شستا هم قرار گرفته است و جا دارد از مدیران محترم هلدینگ به ویژه جناب آقای مهندس مخدومی و مدیرعامل محترم شستا، جناب آقای دکتر رضوانی فر تشکر کنم که واقعا در سال ۱۳۹۸ با عنایت و الطافت خوبی که به گروه صنعتی بارز داشتند، توانسیم توسعه ۴۵هزار تنی لاستیک بارز را به تصویب برسانیم که کارهای اجرایی آن شروع شده و امیدواریم که در ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ قسمتی از توسعه بارز را افتتاح کنیم. از طرفی توسعه کارخانه سیرجان و تولید استیل کورد را در دست اقدام داریم.

طرح توسعه الیگودرز هم مطرح است و امیدواریم با تخصیص ارز به این واحد بتوانیم با انتخاب ماشین آلات مناسب در آنجا هم یک واحد صنعتی را ایجاد نماییم و با محقق شدن این طرح های توسعه ای شاهد افزایش نیروی انسانی و ایجاد اشتغال در سطح گروه باشیم و نیز امیدواریم که افزایش ۱۰درصدی تولید را سال آینده در کرمان شاهد باشیم.

بسیار باعث افتخار است که در واحد کردستان از مرز تولید ۱۶هزار حلقه در روز گذشتیم و صمیمانه از همه همکاران خودم در بارز کردستان که با سعی و تلاش آنها این مهم به وقوع پیوست تشکر میکنم و امیدوارم که در سال آینده تولید در این کارخانه از ۱۶هزار حلقه در روز به ۲۰هزار حلقه را اجرایی کنیم.

از سوی دیگر با برنامه ریزیهای انجام شده تولید چندین نوع از تایرهای جدید و پیشرفته اس یو وی را در دست اقدام داریم و امیدواریم با رفع موانع صادراتی در بازارهای منطقه ای حضور خوبی داشته باشیم.

در پایان از همه همکاران چه در کرمان، چه در کردستان، چه در سیرجان و چه در تهران که با سعی و تلاش خودشان موجبات پیشرفت گروه صنعتی بارز را در سال۹۸ فراهم کردند و انشالله این تلاش ها و موفقیت ها تداوم داشته باشد و همبستگی کامل میان همه ما در خانواده بزرگ بارز برقرار باشد.

منبع: روابط عمومی بارز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.