مشخصات فنی سوپر موتورسیکلت تمام برقی زیرو+عکس

قطعه نیوز: کمپانی موتورسیکلت‌سازی زیرو بار دیگر با ساخت موتورسیکلت ورزشی جدیدی به نام Zero SR/S وارد بازار شده و رقبا را زمین‌گیر کرده است.
این موتور جدید که SR/S نام دارد توجه بسیاری از علاقه‌مندان به این صنعت را به خود جلب کرده است. برای شروع کمپانی زیرو مدعی شده است که قلب تپنده SR/S را موتور الکتریکی فعلی زیرو تشکیل داده است که در موتورسیکلت SR/F نیز به‌کاررفته و خروجی ۱۱۰ اسب بخاری و گشتاور آن ۱۴۰ پوند بر فوت است. همچنین برد این موتور در شهر ۱۶۱ مایل و در جاده ۸۲ مایل است. بالاترین سریع این موتورسیکلت نیز ۱۲۴ مایل بر ساعت است.
این اعداد در صورت افزوده شدن باتری Charge Tank این کمپانی به ۲۰۱ در شهر و ۱۰۳ در جاده افزایش پیدا می‌کند. زمان شارژ باتری این سازه نیز چندان زیاد نیست و تنها چهار ساعت طول می‌کشد تا از ۰ به ۹۵ درصد برسد. بااین‌حال مدل پریمیوم این موتورسیکلت تنها در دو ساعت به این مرحله می‌رسد. علاوه بر این خرید شارژ ۶ کیلوواتی اضافی برای SR/S موجب می‌شود که این رقم به ۱.۳ و ۱ ساعت کاهش پیدا کند.
بااین‌حال یکی از نقاط ضعف این موتور باتری شارژی سنگین آن است مه وزن آن را به ۵.۵ پوند رسانده و مدل پریمیوم SR/S نیز وزنی ۵۱۶ پوندی دارد. علاوه بر این ارتفاع صندلی ۳۱ اینچی این موتور موجب شده است که رانندگان کوتاه‌قامت نتوانند به‌راحتی از آن استفاده کنند.
یکی دیگر از نقاط ضعف این موتورسیکلت قیمت در نظر گرفته شده برای آن است. خرید نسخه پریمیوم SR/S با شارژر ۶ کیلوواتی برای شما ۲۱۹۹۵ دلار هزینه خواهد داشت. مدل پایه این محصول با شارژر ۳ کیلوواتی نیز ۱۹۹۹۵ دلار است. همچنین برچسب قیمتی در نظر گرفته شده برای Power Tank هم ۲۸۹۵ دلار است.

سوپر موتورسیکلت برقی زیرو
سوپر موتورسیکلت برقی زیرو

منبع: ایتنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.