پکیج جدید هنسی برای خودروهای GMC Sierra

قطعه نیوز: شرکت هنسی از یک پکیج جدید برای وانت‌های Chevorlet Silverado و GMC Sierra رونمایی کرد که به یک موتور ۶.۲ لیتری V8 مجهز است و ۷۰۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

شرکت هنسی در ماه نوامبر سال پیش از یک پکیج جدید برای وانت‌های Chevorlet Silverado و GMC Sierra در فیسبوک خود رونمایی کرد. امروز تصویربرداران توانسته‌اند دسترسی کامل به این پکیج داشته باشند و تصاویر دقیقی از آن را در فضای مجازی منتشر کنند. همچنین گفتنی است در کنار این تصاویر اطلاعات و جزئیات دقیق این بسته نیز منتشر شده است.

جزئیات پکیج
برای وانت GMC Sierra Denali، که خرید اولیه آن ۵۴۷۰۰ دلار بدون پرداخت هزینه ارسال را به خود اختصاص می‌دهد، این پکیج قدرت اسب بخار خودرو را به ۷۰۰ اسب بخار می‌رساند که از یک موتور ۶.۲ لیتری V8 نشأت می‌گیرد. همچنین این خودرو از تقویت شش پوندی در موتور نیز بهره می‌برد. جدی‌ترین تغییرات خودرو اما، در میل محور چرخ‌ها، سیستم فشار، سیستم القاء خودرو و کوک خودرو صورت گرفته است که باعث می‌شود تمامی تغییرات به بهترین نحو اجرا شوند. نتیجه تمام تغییرات صورت گرفته یک وانت مدرن با قدرت رانش چهار چرخ است که صفر تا صد را در ۴.۳ ثانیه طی می‌کند. گفتنی است که این شرکت همچنین یک گارانتی سه ساله تا ۳۶۰۰۰ مایل را برای پکیج خود قرار داده است.

این پکیج همچنین با قرار دادن چرخ‌های جدید ۳۵ اینچی، ۶ اینچ به ارتفاع خودرو می‌افزاید که یک چهره بسیار خشن و قدرتمند را به اتومبیل می‌دهد. همچنین این پکیج یک سپر یکپارچه و جذاب با وجود نام پکیج Goliath را شامل می‌شود که به همراه یک نوار نوری ارائه می‌شود. این شرکت در ادامه تصمیم گرفته تا در کنار پکیج خود گزینه‌های دیگری را نیز برای خریداران فراهم بگذارد. این گزینه‌ها شامل اگزوز‌های متفاوت، پوشش صندلی چرم با برند Goliath، سپر، کاپوت و سیستم ترمز جدید می‌شود. همانطور که انتظار می‌رود این پکیج از قیمت بالایی و مازاد بر خود خودرو برخوردار است که از ۲۶۹۵۰ آغاز می‌شود. اگر فردی بخواهد تمامی گزینه‌های موجود در این پکیج را استفاده کند باید مبلغی مطابق بر ۳۲۹۵۰ دلار را پرداخت کند. با جمع مبلغ بسته معرفی شده و قیمت خودروی Sierra Denali خریدار باید ۷۴۸۵۰ هزار دلار را برای تهیه اتومبیل مورد نظر خود پرداخت کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.