سرپرست روابط عمومی وزارت صمت منصوب شد

قطعه نیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز ٢۵ اسفند سال ٩٨ طی حکمی، علی اکبر رضایی را به عنوان سرپرست روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت طی حکمی امروز علی اکبر رضایی را به عنوان سرپرست روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت منصوب کرد. رضایی جانشین محمدرضا انواری شد.

در حکم رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت آمده است:

جناب آقای علی‌اکبر رضایی

با عنایت به شایستگی، تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی مناسب و بهره‌گیری از ابزارهای رسانه‌ای و ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی موجود، تعامل سازنده با رسانه‌های گروهی و مجازی به عنوان تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی و همگام با سیاست‌های شورای اطلاع‌رسانی دولت به منظور افزایش همگرایی و هم‌افزایی در راستای تحقق اهداف، سیاست‌ها، استراتژی‌ها و برنامه‌های تعیین‌شده و انعکاس به موقع و هوشمند عملکرد و اقدامات اجرایی وزارتخانه و سازمان‌های تابعه و همچنین تحکیم و تقویت حوزه ارتباطات و اطلاعات را نیز با بخش خصوصی، انجمن‌ها و تشکل‌ها تلاش نمائید.

امیدوارم ضمن هماهنگی با معاونان و مدیران وزارت متبوع و رعایت اصول قانونمنداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و ایجاد وحدت رویه اطلاع‌رسانی روابط عمومی‌های زیرمجموعه با رویکرد امیدآفرینی در ایفای وظایف محول اقدام نمائید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.