بنتلی برقی تا سال ۲۰۲۵ یا ۲۰۲۶ هم نخواهد آمد

قطعه نیوز: بنتلی برقی تا سال ۲۰۲۵ یا ۲۰۲۶ هم وارد بازار نخواهد شد چون این فناوری نیاز به بهبود واقعی دارد.

با این که برند متفاوت با معمول بنتلی برنامه بلندپروازانه ای را در پیش گرفته که تمامی خودروهای در صف تولید و عرضه را برقی کند، اما هیچ عجله ای برای این کار ندارد، مخصوصاً با فناوری های باتری کنونی؛ چون اعتقاد دارد این فناوری نیاز به بهبود واقعی دارد.

بنتلی یک خودروساز بریتانیایی در سگمنت خودروهای پرتجمل و متفاوت با خودروهای معمولی است که در از سال ۱۹۹۸ به زیرمجموعه گروه خودروسازی آلمانی فولکس واگن اضافه شده است. این خودروساز از سال ۱۹۱۹ در Crewe انگلستان تأسیس شده و به بیانی دیگر یک قرن از تأسیس آن می گذرد.

آدریان هالمارک مدیر عامل بنتلی در مصاحبه با «تاپ گییر» گفته است: «اولین خودروی برقی ما اواسط دهه ۲۰۲۰ [بین سال های ۲۰۲۵ و ۲۰۲۶] عرضه خواهد شد، چون پیش بینی ما این است که تا ۵ سال آینده دانستیه [شدت و حدت] قدرت باتری ها بیشتر خواهد شد- یا باتری های حالت-جامد solid-state عرضه می شوند که ۳۰ درصد در عملکرد بهبود ایجاد می کنند.»

از نظر رئیس در برند بنتلی، پیمایش به ازای هر بار شارژ و قیمت خودرو، از مهمترین دغدغه های مشتریان خودروهای برقی است، برای رفع این مشکل، باید باتری ها بهبود پیدا کنند، هم از لحاظ عملکرد، هم از لحاظ قیمت. در آن صورت بنتلی هم سوار قطاری خواهد شد که حرکت خود را آغاز کرده است.

هالمارک می گوید: «قیمت باتری خودرو، ۶ برابر قیمت یک موتور بنزینی است و قوای محرکه هر خودرو ۲۰ درصد قیمت کل خودرو را تشکیل می دهد. تا سال ۲۰۲۵ یا ۲۰۲۶، با توجه به نقشه راه شناخته شده در صنعت خودرو، ما بهتر می توانیم بنتلی برقی قابل قبول ارائه کنیم. باید همه چیز با هم درست باشد، فاصله محورهای درست، تعداد سرنشین درست و اندازه و شکل درست.»

منبع: سایپانیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.