کدام قطعه‌سازان از زایش یک انجمن صنفی جدید مطلع‌اند؟

قطعه نیوز: با وجود فعالیت دو انجمن با نام انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو ایران و انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودرو کشور در سال‌های گذشته، به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک، قرار است انجمن دیگری با عنوان انجمن صنفی کشوری قطعه‌سازان، فعالیت خود را آغاز کند.

به گزارش خبرنگار «قطعه نیوز»، تعدادی از تولیدکنندگان و فعالان شناخته شده و نام آشنای حوزه قطعه سازی، در روز دوم بهمن ماه طی جلسه‌ای با میزبانی یکی از قطعه‌سازان قدیمی که سال‌ها قبل انجمن قطعه سازان ایران را نیز تاسیس کرده بود اما طی سال‌های گذشته از فعالیت در انجمن‌های مرتبط کناره‌گیری کرده بود‌، اقدام به تاسیس انجمن صنفی کشوری قطعه سازان کردند.

در این جلسه که با نظارت بازرس وزارت کار تشکیل شده است، نمایندگانی شناخته شده از قطعه‌سازان تهران، نمایندگانی از قطعه‌سازان استان خراسان، نمایندگانی از قطعه‌سازان استان اصفهان، قطعه‌سازان استان سمنان، استان آذربایجان شرقی و استان قزوین حضور داشته‌اند.

پیگیری‌های «قطعه نیوز» حاکی از آن است که در صورت آغاز به کار این انجمن کشوری، فعالیت دو انجمن دیگر محلی از اعراب نخواهد داشت. این در حالی است که پس از طرح این موضوع با برخی از اعضای هیات مدیره هر دو انجمن نام‌برده، پاسخ و واکنشی دریافت نشد. بر این اساس به نظر می‌رسد تشکیل این انجمن صنفی جدید یا از سوی دو انجمن دیگر اقدامی جدی تلقی نمی‌شود و یا با هماهنگی این دو انجمن صورت گرفته است.

نویسنده: نسرین رضایی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.